بانک اطلاعات رزمندگان بسیجی ایجاد می‌شود


مسئول منابع انسانی بسیج سپاه ثارالله(ع) گفت: از سال 1392 تا کنون اطلاعات 47 هزار پرونده مربوط به رزمندگان بسیجی دوران دفاع مقدس در سامانه بانک اطلاعاتی ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سروان حامد ضیایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرونده اطلاعات رزمندگان به مرور زمان فرسوده شده است، برنامه ثبت اطلاعات در سامانه طراحی شده، در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه4000 پرونده تاکنون در سامانه ثبت شده است، گفت: هر رزمنده بعد از ثبت اطلاعات کارتی با عنوان ثبت اطلاعات رزمندگان بسیجی دریافت خواهد کرد که ارائه آن هنگام مراجعه برای دریافت هرگونه خدماتی، الزامی خواهد بود.

ضیایی ادامه داد: به استناد ابلاغیه اداره ایثارگران سپاه تبصره ماده 38 قانون جامع ایثارگری، جانبازان دارای حداقل 25درصد جانبازی یا سابقه 24 ماه اسارت، مشمول دریافت حقوق خواهند بود.

وی با بیان اینکه جانبازان و رزمندگانی که از یگان‏های سپاه به جبهه اعزام شده بودند، مشمول این ابلاغیه خواهند بود، گفت: براساس این ابلاغیه که با عنوان طرح رمضان اجرایی شده است،رزمندگانی که بیش از 6 ماه سابقه حضور در جبهه داشته و اکنون تمکن مالی نداشته و شاغل نباشند نیز کمک معیشت دریافت خواهند کرد.

ضیایی گفت: در سال 94 معاونت منابع انسانی بسیج سپاه ثارالله(ع) به بسیجیان حوزه مقاومت و رزمندگان بسیجی داوطلب دارای سابقه جبهه، قریب به 230 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در زمینه قالیبافی وخیاطی وهمچنین تسهیلات در قالب عقود پرداخت کرده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خدمات‌دهی به رزمندگان و ایثارگران که با عضویت داوطلب در قالب بسیج و توسط سپاه به جبهه‏‌ها اعزام شده بودند، به صورت متمرکز در سپاه ثارالله انجام می‏‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بانک اطلاعات ساختمان