ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برخورد گرم گل‌محمدی و آذری با ملی‌پوشان امید استقلال+ تصاویر


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از ورود اتوبوس هر دو تیم استقلال و ذوب آهن تعدادی از بازیکنان این تیم بلافاصله وارد زمین چمن شده و کیفیت زمین را مورد ارزیابی قرار دادند.

* بازیکنان ملی پوش تیم استقلال که در تیم امید حضور داشتند پس از دیدن سعید آذری به سمت وی رفته و با او خوش و بش کردند.

* روزبه چشمی برخورد گرمی با مدیرعامل ذوب آهن داشت و آذری نیز برای این بازیکن آرزوی موفقیت کرد.

* همچنین احسان پهلوان به محض دیدن بازیکنان ذوب آهن با آن‌ها به صحبت پرداخت و برای دقایقی در خصوص اتفاقات پس از حذف تیم ملی امید گفت‌وگو کردند.

* یحیی گل‌محمدی بلافاصله پس از ورود به زمین چمن با علی اصغر قربانعلی پور مربی بدنساز سابق ذوب‌آهن گفت‌و‌گو کرد. وی برای دقایقی با بازیکنان استقلال هم روبرو شد و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

* به مناسبت ایام الله دهه فجر توسط مسئولین برگزاری مسابقه سرودهای انقلابی پخش شد. همچنین سرود باشگاه ذوب آهن نیز پخش شد.

* سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در واکنش به این موضوع که چرا تماشاگران استقبال خوبی از این مسابقه به عمل نیاوردند گفت شما نگران تماشاگران ذوب آهن نباشید آنها ساعت 13 و 30 دقیقه و بعد از ناهار به ورزشگاه می‌آیند.

* هم اکنون حدود هزار و 500 نفر از تماشاگران استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه حضور دارند که البته بیشتر آن‌ها طرفدار ذوب آهن هستند.

انتهای پیام/ا

 

http://fna.ir/CXMV6I


ویدیو مرتبط :
تک گل شهرداری بندرعباس برابر ملی پوشان تبریز