مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



وقتی که شغال سگ زرد را متهم می کند!


یکی از سرکرده های گروهک تروریستی "جیش الاسلام"، جبهه النصره را به مزدوری برای آمریکا متهم کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، "ابوالنور مسرابا" طی سخنانی بدون اشاره به نامی خاص، بعضی از گروهها را تکفیر کرد و گفت آنها با جیش الاسلام می جنگند.

وی بدون اشاره به جنایات این گروه تروریستی در حق مردم سوریه مدعی شد که جیش الاسلام به سمت ارتداد و کفر و مزدوری نرفته و ارتش رسول الله است و از او پیروی می کند.!

ابوالنور در ادامه ادعاهایش با اشاره به ائتلاف گروه "فیلق الرحمن" و "جیش الفسطاط" علیه جیش الاسلام اظهار داشت که سختی هایی که بر جیش الاسلام عارض می شود، امتحان الهی است و برای رسول خدا هم هنگامی که توسط قبایل محاصره شد پیش آمده است.!

وی افزود: کسانی که ما تصور می کردیم راه درست را در پیش گرفته اند به ما در خانه خودمان حمله می کنند و تنها گناهمان این است که عضو جیش الاسلام و یا طرفدار آن هستیم.

این تروریست در ادامه، القاعده را سگ های جهنم اهل بدعت و نفاق توصیف و مخاطبان خود را به جنگ و کشتار با آنها دعوت کرد.

گروههای تروریستی در غوطه شرقی در استان ریف دمشق هر از چند گاه به دلیل رقابت بر سر مناطق تحت سیطره و اختلاف نظر میان والیان منطقه ای خود، به شدت با هم درگیر می شوند.


ویدیو مرتبط :
وقتی سگ زرد شغال را لو می دهد!!!!