ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ 44 ساله یک شرکت لوازم ورزشی با لیبرون جیمز


ایرنا/ شرکت نایک بزرگترین قرارداد تاریخ 44 ساله خود را با ستاره بسکتبال حرفه ای آمریکا( ان بی ای) امضا کرد.
این شرکت با لی برون جیمز این قرارداد را منعقد کرده است که در تاریخ این شرکت بی سابقه است. او چهار بار ارزشمندترین بازیکن لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا شده است و دو مدال طلای المپیک را در کارنامه دارد.
جیمز 30 ساله که وارد مرحله جدیدی از دوران فعالیت حرفه ای خود شده است، قبل از پیوستن به کلیولند کاوالیرز در سال 2003 قرارداد هفت ساله ای به مبلغ 90 میلیون دلار با این شرکت منعقد کرد. او در سال 2010 قرارداد خود را تمدید کرد و از این طریق سالانه 30 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.
قرارداد جدید ستاره ان بی ای، از قرارداد 300 میلیون دلاری کوین دورانت که در سال 2014 به مدت 10 سال منعقد کرده است، پیشی گرفت.
منابع مطلع اسپورت وان گزارش دادند که کفش های نایک متعلق به لی برون جیمز در میان بسکتبالیست ها، سالانه 340 میلیون دلار فروش داشته است.
جزییات این قرارداد فاش نشده است.
براساس این قرارداد، این ورزشکار آمریکایی در تبلیغات و آگهی های این شرکت فعالیت خواهد کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
لیبرون جیمز:فقط ببین و حالشو ببر!!!