سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



بیماران خاص تا آخر فروردین فرصت دارند یک دفترچه بیمه درمانی داشته باشند


بیماران خاص تا آخر فروردین فرصت دارند یک دفترچه بیمه درمانی داشته باشندسلامت نیوز/ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ۷۰ هزار بیمار خاص در کشور، گفت: ۵ تا ۱۰ درصد بیماران خاص دو دفترچه دارند که این افراد تا آخر فروردین فرصت دارند فقط یک بیمه درمانی را انتخاب کنند.
احمد میدری در فرمانداری ویژه آبادان افزود: برخی بیماران خاص از دفترچه‌های درمانی سازمان بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند و به طور متوسط هر ماه بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون ریال یارانه دارو می‌گیرند.

*قطع یارانه ۷۰۰هزار نفر فاقد کارت ملی

میدری در باره قطع یارانه افرادی که کارت ملی ندارند نیز گفت: پس از گذشت تقریبا ۲ ماه، از مجموع یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر شناسایی شده فاقد کارت ملی، یارانه ۷۰۰ هزار نفر اسفند پارسال قطع شد.
او گفت: هرکدام از افرادی که یارانه آنها به دلیل نداشتن کارت ملی قطع شده است، در صورتی که فروردین ماه مراجعه کنند به طور مجدد یارانه آنها برقرار می‌شود.‏

‏* خرید صنایع دستی زنان ‏
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح خرید صنایع دستی از مددجویان و زنان سرپرست خانوار از سوی این وزارتخانه در ۱۰ استان کشور در دست اجرا است.
میدری در نشست با بخشداران، دهیاران و جمعی از کشاورزان شهرستان آبادان افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرحی را اجرایی کرده که بر اساس آن، تولیدات صنایع دستی مددجویان و زنان سرپرست خانوار تا سقف ۲۰ میلیون ریال و با ۳۰ درصد پیش پرداخت خریداری شده و در شبکه‌های معتبر اینترنتی عرضه می‌شود.

وی از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی (۱۰۰ میلیارد ریال آبادان و ۱۰۰ میلیارد ریال خرمشهر) برای احیای کشاورزی و نخلستان‌های این ۲ شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس قول مساعد مدیرعامل صندوق کارآفرینی این تسهیلات با بهره کم بانکی برای احیا و رشد نخلستان‌های این ۲ شهرستان پرداخت می‌شود.
سلامت نیوز: بیماران خاص تا آخر فروردین فرصت دارند یک دفترچه بیمه درمانی داشته باشند


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: سلامت نیوز


ویدیو مرتبط :
خبر خوش بهبود خدمات تشخیصی و درمانی برای بیماران خاص