سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کارکنان و مدیران سازمان اوقاف با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، صبح امروز همزمان با ششمین روز هفته وقف مدیران و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

این مراسم از ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز با اهدای تاج گل به ساحت مقدس امام خمینی(ره) برگزار شد و همچنین مدیران و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه در مرقد مطهر امام راحل به قرائت زیارت عاشورا نیز پرداختند.

هفته وقف از چهارشنبه هفته گذشته آغاز و فردا پایان می‌یابد.

روز اول هفته وقف به نام «وقف، همدلی و همزبانی»، 19 آذرماه، مصادف با رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن‌(ع) به نام «وقف، قرآن، سنت نبوی، سیره ائمه اطهار (ع)» 20 آذرماه، به نام «وقف، نهاد ممتاز دینی، اجرای امینانه نیات واقفین»، 21 آذرماه، مصادف با شهادت امام رضا(ع) به نام «وقف، تجلی مؤدت اهل بیت(ع) با تکریم امامزادگان»، 22 آذرماه، مصادف با آغاز ربیع‌الاول و هجرت حضرت رسول(ص) از مکه به مدینه به نام «وقف، علم و فناوری و نقش حوزه و دانشگاه»، 23 آذرماه، به نام «وقف، بانوان و مشارکت‌های مردمی» و 24 آذرماه، به نام «وقف، بهره‌وری موقوفات و اقتصاد مقاومتی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1KTAGT


ویدیو مرتبط :
تجدید میثاق مدیران و کارکنان ثبت احوال کشور