علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۲۱۰۰ ردیف سازمانی پزشکی قانونی خالی است


به گزارش خبرنگار مهر، احمد شجاعی عصر پنج شنبه در مراسم اختتامیه پنجمین همایش طب و قضا اذعان داشت: از دوهزارو ۸۰۰ ردیف پست  سازمانی ۷۰۰جایگاه تکمیل شد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰پزشک جذب شدند و تا پایان سال نیز ۱۱۰ پزشک و کارشناس جذب این سازمان می شوند.

وی با بیان اینکه موضوعات خاص توسط کارشناسان، پزشکان در همایش طب و قضا مورد بررسی قرار می گیرد، اظهارداشت: تاکنون این همایش در شهرهای  بزرگ تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و در حال حاضر در مازندران برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه قانون مجازات اسلامی یک قانون جدید است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش نزدیک کردن برداشت های متفاوت و رفع ابهامات است که نتایج آن به مراجع قانونگذار برای اصلاح ارائه داده می شود.

شجاعی با اعلام اینکه از دو سال گذشته کارگروه های مختلفی در شهرهای بزرگ تشکیل شده است، تصریح کرد: موضوعات مقاله مورد بررسی و بحث قرار گرفته و مقالات برتر انتخاب می شوند و کلیه اقدامات علمی همایش بصورت مقاله و کتاب در اختیار علاقمندان قرار داده می شود.

شجاعی با اعلام اینکه کار در این سازمان کاری سخت و طاقت فرساست، افزود: برای رفاه کارکنان و نیروها تلاش می کنیم نیروهای قراردادی را طبق قوانین و ضوابط به  پیمانی تبدیل کنیم.

وی در خصوص میانگین آمار غرق شدگان در دریای مازندران، گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های مناسب آمار غرق شدگان در دریا از نصف کمتر شده است.

شجاعی همچنین در خصوص مصرف و خودکشی با قرص برنج، تصریح کرد: در استان های شمالی به دلیل دسترسی آسان به قرص برنج مصرف آن در استان های گیلان، مازندران و گلستان بیشتر از استان های دیگر است و در صورت درخواست خانواده های متوفی و دستور مراجع قضائی کالبد شکافی صورت می گیرد.

وی یکی از ماموریت های این سازمان را فعالیت های آموزشی و پژوهشی عنوان کرد و گفت: در بحث پژوهشی موضوعات مختلفی وجود دارد که یکی از این موضوعات برگزاری همایش علمی طب و قضاست که هر دو سال بر روی موضوع خاصی به بحث و بررسی پرداخته می شود.

این همایش از روز گذشته با حضور رئیس قوه قضاییه شروع شده است.


ویدیو مرتبط :
اضافه کردن ردیف خالی بین ردیف های متوالی در اکسل