سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر خارجه انگلیس: این یک روز مهم برای تعامل ما با ایران است


به گزارش ایرنا، وی افزود: یک تحقیق چهار ساله از احتمال وجود ابعاد نظامی برنامه هسته ای ایران مختومه شد و آژانس از هم اکنون می تواند نظارت خودش را بر روی توافق هسته ای تاریخی ایران در ماه جولای گذشته، متمرکز کند.
هاموند اضافه کرد: «اجرای کامل توافق همراه با تبعیت ایران از افزایش بازرسی ها و تایید فعالیت ها مهم ترین روش برای اطمینان یافتن از بابت این موضوع است که ایران برنامه هسته ای نظامی را پیروی نمی کند و درنتیجه، این امر کمک به تامین امنیت منطقه کمک کرده و اجازه می دهد که ایران بار دیگر با جامعه بین الملل تعاملش را از سر بگیرد.»
گفت: «ما چشم به راه مشاهده تکمیل فعالیت های موردنیاز باقی مانده از سوی ایران قبل از روز اجرای توافق که می تواند رخ دهد و منجر به لغو تحریم ها شود، هستیم.»
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه پرونده ادعایی ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته ای ایران موسوم به 'پی.ام.دی' را پس از 12 سال مناقشه وجنجال بر سر برنامه صلح آمیز هسته ای ایران با اجماع بست تا روند اجرای توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 (برجام) آغاز شود.
پرونده ادعایی موسوم به پی.ام. دی مجموعه ای از ادعاهای بدون مدرک در خصوص فعالیت های هسته ای ایران است که سال هاست توسط برخی کشورهای غربی تکرار می شود اما گزارش اخیر 'یوکیا آمانو' مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ، بی اساس بودن آن را نشان داد وشورای حکام آژانس نیز با اجماع و تصویب قطعنامه ای، این پرونده را مختومه اعلام کرد.
اروپام**4**1552

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وزیر خارجه انگلیس در ایران چه کرد؟