سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سردار آزمون در کنار دختر شایسته روسیه + عکس


سردار آزمون در کنار دختر شایسته روسیه + عکس,سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف در مراسم انتخاب دختر شایسته این باشگاه شرکت کرد.

سردار آزمون در مراسم دختر شایسته روستوف:

سردار آزمون که به محبوب ترین بازیکن این روزهای باشگاه و شهر روستوف(Rostov) تبدیل شده است در مراسم انتخاب دختر شایسته سال ۲۰۱۶ باشگاه روستوف شرکت کرد و مورد استقبال شدید از سوی حاضرین در این مراسم و طرفداران باشگاه قرار گرفت.

سردار که یک فصل دیگر با روبین کازان(Rubin Kazan) قرارداد دارد به صورت قرضی برای روستوف بازی می کند و آخرین روزهای خود در باشگاه روستوف را سپری می کند اما با این وجود از محبوبیت بالایی در بین طرفداران این باشگاه برخوردار شده است. آزمون با گل های پرتعداد هفته های اخیر خود روستوف را یک تنه در کورس قهرمانی لیگ برتر روسیه نگاه داشته است.

سردار آزمون در کنار دختر شایسته روسیه + عکس,سردار آزمون

عکس سردار آزمون در کنار دختر شایسته روسیه

سردار آزمون در کنار دختر شایسته روسیه + عکس,سردار آزمون

سردار آزمون در مراسم دختر شایسته روستوف

سردار آزمون در کنار دختر شایسته روسیه + عکس,سردار آزمون

عکس سردار آزمون در مراسم دختر شایسته روستوف

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی به مقام آقای گلی این تورنمت رسید.
سردار آزمون در آذرماه سال ۹۱ به باشگاه روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل زد.

همچنین ببینید

منبع : 11 نیوز / پ


ویدیو مرتبط :
گلزنی سردار آزمون مقابل آنژی در لیگ روسیه