ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیش‌بینی هواداران بارسلونا در مورد نتیجه ال‌کلاسیکو


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.30 - 10:22

پیش‌بینی هواداران بارسلونا در مورد نتیجه ال‌کلاسیکو

تسنیم/ هواداران بارسلونا نظرشان در خصوص نتیجه دیدار امشب این تیم مقابل رئال مادرید را در سایت رسمی باشگاه محبوب خود به ثبت رساندند.
در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا موسوم به لالیگا، رئال مادرید، تیم دوم جدول رده‌‎بندی امشب در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو پذیرای بارسلونای صدرنشین است. در آستانه این بازی حساس باشگاه بارسلونا در بخش «هواداران» سایت خود، پیش‌بینی نتیجه این بازی را راه‌اندازی کرده است.
در این بخش سه گزینه به این ترتیب دیده می‌شود «برد 2 بر یک بارسلونا»، «برد 3 بر یک بارسلونا» و «برد 3 بر 2 بارسلونا» که هواداران این تیم به ترتیب 29.24 درصد به «برد 2 بر یک بارسلونا»، 26.8 درصد به «برد 3 بر یک بارسلونا» و 10.76 درصد به «برد 3 بر 2 بارسلونا» رأی دادند.
اولین ال‌کلاسیکوی فصل از ساعت 20:45 امروز (شنبه - به وقت تهران) برگزار می‌شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
سرود هواداران بارسلونا قبل و بعد از ال کلاسیکو از جایگا