ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مدیرعامل سابق استقلال در راه فدراسیون: فتح ‌لله‌زاده به دنبال جایگاه کفاشیان


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.01 - 11:04

مدیرعامل سابق استقلال در راه فدراسیون: فتح ‌لله‌زاده به دنبال جایگاه کفاشیان

آی اسپورت/ مدیرعامل پیشین تیم فوتبال استقلال هم قصد دارد به زودی اعلام نامزدی کند تا در انتخابات اسفندماه شانس خود را برای دستیابی به کرسی علی کفاشیان به آزمایش بگذارد. ماجرا وقتی جدی می شود که رسانه های نزدیک به دولت هم این خبر را مخابره کردند تا بازار فعالیت های انتخاباتی با ورود قریب الوقوع فتح ا... ‌ زاده گرم شود.
اما در صورت ورود فتح ا... زاده به دایره مدعیان ریاست فدراسیون فوتبال او کار سختی پیش رو دارد، چون مسوولان کلیدی دستگاه ورزش بویژه شخص وزیر زیاد با سیاست های وی همراه نیستند. البته به گفته نزدیکان وزارت ورزش هیچ منعی برای شرکت افراد در انتخابات فدراسیون های ورزشی وجود ندارد اما از آنجا که فتح ا... زاده یکی از منتقدان دانه درشت وزیر ورزش و جوانان شناخته می شود بسیار بعید است بتواند در انتخابات موفق باشد.
البته برخی صاحبنظران معتقدند در صورت ورود فتح ا... زاده به عرصه انتخابات باید منتظر اتفاقات عجیب و غریب در روزهای نزدیک به انتخابات بود، چون مدیرعامل پیشین استقلال در زمره رفقای گرمابه و گلستان علی کفاشیان است. گفته می شود مدیرعامل سابق استقلال با برنامه ریزی از پیش تعیین شده وارد بازی انتخابات خواهد شد تا اگر احیانا کفاشیان نتوانست مجوز حضور در انتخابات را به دست آورد به عنوان یک مدیر منتقد با سیاست های مدیریتی وزارت ورزش با گزینه مورد حمایت این وزارتخانه در انتخابات رقابت کند. اما شایع شده اگر کفاشیان بتواند مجوز حضور در انتخابات را از هیات دولت بگیرد، در روزهای پایانی نام‌‌نویسی از نامزدی‌های ریاست فدراسیون فوتبال فتح ا... زاده به سود کفاشیان کنار خواهد کشید تا رای کفاشیان شکسته نشود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
فتح الله زاده به کفاشیان: بیا این نشان شوالیه ام هدیه به تو که بهترینی