مکارم شیرازی: نتیجه انتخابات مجلس برخلاف آنچه برخی می‌پندارند به سود کشور و نظام است/ طعنه زدن گروه‌ها به همدیگر سزاوار نیست


طعنه زدن گروه‌ها به همدیگر سزاوار نیست، جشن گرفتن درست نیست، جشن متعلق به مردم است؛ این کارها فاصله‌ها را بیشتر می‌کند و کینه‌هایی بوجود می‌آورد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی، با بیان این‌که «مجلس آینده تاثیرگذار، توانمند و متوازن و متعلق به همه جناح‌ها خواهد بود» گفت: امیدواریم نمایندگان به قول‌هایی که به مردم داده‌اند جامه عمل بپوشانند.

به گزارش ایسنا،  آیت‌الله مکارم‌شیرازی در درس خارج خود در مسجد اعظم قم گفت: نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی برخلاف آنچه برخی می‌پندارند کاملا به سود کشور و نظام است، زیرا مردم با هوشیاری کامل، معتدل‌های طرفین را از هر دو جناح پذیرفتند و در مجموع ضریب خطا کم بود.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: طعنه زدن گروه‌ها به همدیگر سزاوار نیست، جشن گرفتن درست نیست، جشن متعلق به مردم است؛ این کارها فاصله‌ها را بیشتر می‌کند و کینه‌هایی بوجود می‌آورد.

وی با تاکید بر این‌که «باید به همه ملت تبریک گفت» خاطرنشان کرد: بر فرض که فرد یا گروهی از نتایج ناراحت باشند باید به آرای مردم احترام بگذارند و همگی برای حل مشکلات دست به دست هم دهند؛ مشکلات به قدری زیاد است که جز با مشارکت جمعی حل نخواهد شد.


ویدیو مرتبط :
نظر حضرت آیت الله مکارم شیرازی راجع به وام با سود بالا