ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دروازه‌بان سپاهان خبر مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرد


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 17:57

دروازه‌بان سپاهان خبر مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرد

جام نیـوز/ رحمان احمدی گفت: خبر مذاکره من با باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان صحت ندارد.
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان مدعی شد که حرفهای محسن بنگر در مورد او کاملا درست است و قرار نیست او به خاطر رفاقت با کسی به پرسپولیس برود بلکه بازیکن سپاهان است و اگر پرسپولیس او را می‌خواهد باید با سپاهان مذاکره کند.
گفت و گوی رحمان احمدی را در زیر می خوانید:
*تغییرات در کادر فنی سپاهان را چطور ارزیابی می کنید؟
من به عنوان یک بازیکن کارم را در تیم انجام می دهم. مربی جدیدی که آمده باید عملکرد او را در بازی ها ببینیم. باید به مربی جدید زمان بدهیم تا برنامه هایش را در تیم اجرا کند. زمان می برد تا شرایط عادی شود.
*کسب 17 امتیاز از 11 بازی برای شما راضی کننده هست؟
نه؛ راضی کننده نیست اما با داشته های تیم این نتایج به دست آمده است. توقعی که از خودمان داریم خیلی بیشتر است. از نتایج راضی نیستیم و صد در صد می خواهیم در ادامه لیگ امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.
*اوضاع خودت در تیم چطور است؟
اوضاع من بد نیست. فعلا تمرین می کنم و بازی کردن یا بازی نکردن من هم بستگی به نظر مربی دارد و او تشخیص می دهد چه کسی بازی کند.
*یعنی نیمکت نشینی تو را اذیت نمی کند؟
صد در صد اذیت می شوم و طبیعی است که هر بازیکنی بازی نکند ناراحت می شود. اگر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت نشود یعنی برایش مهم نیست و فقط می خواهد در یک تیم باشد. من هم از نیمکت نشینی ناراحت می شوم اما در تمرینات بیشتر تلاش می کنم تا در ادامه بازیها در ترکیب تیم قرار بگیرم.
*در مورد شایعه حضور شما در پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
اتفاقا دیروز هم یکی از خبرنگاران تماس گرفت و یک لینک هم برای من فرستاد و خودم خیلی تعجب کردم چون در آنجا گفته بودم تمایل دارم به پرسپولیس بروم و حتی پول رضایت نامه ام را هم خودم می دهم. این مسائل اصلا صحت ندارد و هیچ مسول یا شخصی از پرسپولیس با من تماس نگرفته است و خبر کذب محض است.
*و اگر پرسپولیس پیشنهاد بدهد؟
من بازیکن سپاهان هستم و با این تیم قرارداد دارم و هر تیمی مرا بخواهد باید با باشگاه سپاهان صحبت کند. تصمیم گیرنده خودم نیستم و باشگاه سپاهان است. الان در سپاهان راضی هستم و هیچ مشکلی هم ندارم و خواهش می کنم دوستان رسانه ای الکی برای سپاهان و پرسپولیس حاشیه درست نکنند چون آن تیم گلر دارد و گلرش ملی پوش هم هست و مطرح کردن این مسائل درست نیست.
*محسن بنگر مدعی شده رفاقت آنها با تو دلیل نمی شود که شما به پرسپولیس بروید و تا آخر پای سوشا مکانی ایستاده اند. در این رابطه چه نظری دارید؟
من بیشتر از یک ماه است که با بنگر صحبت نکرده ام و اینکه گفته اند بنگر برای حضور در پرسپولیس با من صحبت کرده صحت ندارد. حرف محسن کاملا درست است چون من هم با خیلی از بچه ها رفاقت دارم و قرار نیست آنها به سپاهان بیایند. محسن کاملا درست گفته و صحبت بنگر یا نورمحمدی با خودم برای حضور در پرسپولیس را کاملا تکذیب می کنم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تک گل سپاهان به السد (با گرافیک عالی)که بعد به دلیل دو کارته بودن دروازه بان سپاهان بازی 0-3به نفع السد اعلام شد