سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



درست کردن شمع های منحصر به فرد در خانه


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 08:45

درست کردن شمع های منحصر به فرد در خانه

لاپلاس/ برای شروع ابتدا تمام شمع های کهنه و نیم سوخته را در یک ظرف تکه تکه کنید و فیتیله های آن ها را به دقت بیرون بیاورید و کنار بگذارید.
سپس تکه های شمع را در یک ظرف ترجیحا فلزی ریخته و با حرارت غیر مستقیم با استفاده از بخار آب (روش بن ماری) ذوب کنید.
اگر قصد اضافه کردن رنگ (موم یا پارافین رنگی) برای تغییر دادن رنگ شمع ها دارید، تا ذوب شدن کامل آن ها صبر کنید. حالا موم رنگی را اضافه کنید.
فیتیله های موجود را به اندازه های ۰٫۵ سانتی متر (و نه بیشتر) از ارتفاع ظرفتان ببرید.
انتهای فیتیله ها را به چسب آغشته کرده و در مرکز ظرف بچسبانید. برای زیباتر شدن و درخشش هرچه بیشتر شمع ها لازم است که شیشه ظرف های انتخابی تان تا حد امکان نازک و شفاف باشد.
پس از ذوب شدن شمع ها آن ها را به دقت در ظرف ها ریخته و مراقب باشید تا فضای کافی برای سوختن فیتیله باقی بگذارید.
همچنین کمی از سطح ظرف را خالی بگذارید تا فضای کافی برای ذوب شدن شمع هنگام سوختن باقی بماند.
این یک آموزش مقدماتی بود برای ساخت شمع، امیدواریم در مطالب بعدی لاپلاس شمع های پیشرفته تر و زیباتری را به شما ارائه دهیم. درضمن خلاقیت خودتان، لازمه داشتن شمع های منحصر بفرد است آن را فراموش نکنید! ز گل های خشک، برگ گیاهان، صدف ها، اشیا تزئینی بدون استفاده مانند انواع دکمه ها یا گیره های سر و حتی حبوبات رنگی برای ساختن این شمع ها کمک بگیرید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شمع آرایی - درست کردن شمع رنگی در لیوان