اعزام 2 کاروان دانش‌آموزی به عتبات عالیات


مدیریت عمره و عتبات عالیات سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: از ثمرات برجام ارتقاء عزت ملی و نمایش اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

به گزارش خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، محمد میری در همایش فصل حضور که با شرکت 150نفر از مربیان و دانش آموزان پیشتاز و فرزانه در سالن شهید مطهری یاسوج برگزار شد، افزود: این همایش همزمان با استانهای سراسر کشور و با هدف تبیین فرصتهای پسابرجام و همچنین آگاه سازی دانش آموزی در موضوع اهمیت انتخابات و دخالت در تعیین سرنوشت برگزار شد.

وی بیان کرد: از ثمرات برجام ارتقاء عزت ملی و نمایش اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

مدیریت عمره وعتبات عالیات سازمان دانش آموزی کشور عنوان کرد: با برنامه ریزی انجام شده 2 کاروان دانش آموزی به همراه مربیان به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش ایسنا، همچنین هادی زارع پور، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این همایش گفت: در پرسش مهر16با موضوع فرصتهای پس از لغو تحریم ها دانش آموزان و فرهنگیان 30هزار اثر ارائه کردند که 148 اثر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی بیان کرد: توافق هسته‌ای با حفظ منافع ملی انجام شد و هم اکنون فرصتهای بانکی، نظامی و بیمه‌ای فراهم شده است.

حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این همایش گفت: پیشرفت کشور مستلزم اعتماد بین مردم و مسئولان است.

وی افزود: پس از برجام نشاط و شادابی خاصی در جامعه شکل گرفته و با رونق اقتصادی کشور شرایط ویژه‌ای فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، این همایش با حضور تشکلهای دانش آموزی و مربیان برگزار و در آستانه انتخابات مهم 7اسفند فصل حضور تبیین شد. در این همایش از برترین‌های پیشتازان و فرزانگان تجلیل شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی گرگان