ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بختیاری‌زاده: برای بالا رفتن روحیه تیم نیاز به این 3 امتیاز داشتیم/پدیده به ما فرصت گل زدن داد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم فولاد خوزستان با برتری یک بر صفر مقابل پدیده مشهد به کار خود پایان داد.

کوروش بختیاری‌زاده مربی تیم فولاد خوزستان در پایان این دیدار اظهار داشت: ابتدا به خاطر اینکه اسکوچیچ به دلیل نزدیک بودن زمان پرواز خود نتوانست در نشست خبری حضور پیدا کند عذرخواهی می‌کنم. بازی امروز خیلی خوب بود. کلا فوتبال لذت‌بخشی را امروز شاهد بودیم. نیم‌فصل نتایج ما ضعیف بود و خیلی خوب نتوانستیم نتیجه بگیریم. حالا هر برد برای ما که سه امتیاز دارد خیلی روحیه بخش است و روحیه همه ما بالا می‌رود.

وی در ادامه افزود: بازی امروز برای ما ساده نبود. در حین شرایط گرفتن سه امتیاز که خیلی مهم است فشار زیادی روی بازیکنان ما بود. به همین دلیل نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.این نتیجه انسجام و دوستی را در باشگاه بالا می‌برد. هر وقت شرایط اینطور باشد خدا هم به ما کمک می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان ما روحیه خوبی داشتند نیمه دوم پدیده در تلاش بود تا برنده این دیدار باشد و به همین دلیل فرصت‌های زیادی برای گل زدن به ما دادند. ما بی‌محابا حمله می‌کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. خوشبختانه فولاد در مسیر خوبی قدم گذاشته و امیدوارم بتواند در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کند.

مربی تیم فولاد در ادامه عنوان کرد: اسکوچیچ و ما باید از مردم عذرخواهی کنیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه نتایج خوبی را کسب کنیم. سرمربی تیم یک لیستی را که در آن نام 10 بازیکن مطرح شده است را به باشگاه داده است. باشگاه در تلاش است تا بازیکنان را برای بهتر شدن شرایط تیم جذب کند.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: اسماعیل شریفات اگر خودش باشد راحت در تیم ملی نیز می‌تواند بازی کند. او توانایی‌ای که دارد هیچ‌کس دیگری در پست او ندارد. بعضی از بازیکنان به دلیل خستگی زیاد در مقطعی افت می‌کنند که شاید او در این دوران باشد. به هر حال سال‌هاست در فوتبال تلاش می‌کند و تیم اگر نتیجه نگیرد بیشتر روی او فشار می‌آید. او به هیچ عنوان با باشگاه مشکلی ندارد و از لحاظ روحی در آینده می‌تواند به اوج برگردد.

وی در مورد شرایط جدایی مالکی از تیم فولاد گفت: مالکی خودش اعلام کرد که دوست دارد از این تیم برود و باشگاه نیز با خواسته او موافقت کرد.

وی در مورد تعطیلی لیگ گفت: تعطیلی اصلا خوب نیست. وقتی مسابقات لیگ طولانی شود بازیکنان خسته و بی انگیزه می‌شوند. مربی بی‌انگیزه می‌شود. خستگی، فرسودگی، بی‌برنامگی، همه و همه باعث خستگی بازیکنان می‌شود. با این تعطیلی‌ها تمام مواردی که گفتم در تیم به وجود می‌آید.

مربی فولاد در ادامه در مورد امید خالدی گفت: خالدی یکی از بازیکنان با شخصیت و توانمند ما است. او یک مشکلی در آشیل پا دارد که پزشکان تیم در تلاش هستند تا دو سه هفته آینده شرایط او بهبود پیدا کند و به جمع تیم بپیوندد.

بختیاری‌زاده در ادامه عنوان کرد: بعضی از آقایان که در ورزش فعالیت می‌کنند سوال می‌کنند که چرا جوانان بازی نمی‌کنند. جوان باید به یک جایی برسد که بتواند بازی کند. یک بازیکن جوان باید از لحاظ فنی به جایگاهی برسد تا در مقابل فشارها کم نیاورد. آن دسته از جوانانی که ما به آنها بازی داده‌ایم این شرایط را طی کرده‌اند و تحمل فشار را دارند و آینده‌دار هستند.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: برای این تعطیلی لیگ برنامه داریم و 4 روز به بازیکنان برنامه داده‌ایم.

انتهای پیام/ر

 

 

http://fna.ir/JS2SJQ


ویدیو مرتبط :
گل حسین کاظمی به تیم پدیده