سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



پوست و مو/ ضد آفتاب طبیعی ای به نام روغن نارگیل


پوست و مو/ ضد آفتاب طبیعی ای به نام روغن نارگیلقدس آنلاین/ روغن نارگیل خواص دارویی و پزشکی بسیاری دارد و استفاده منظم از آن سلامت پوست را تضمین می‌کند. بررسی‌ها نشان داده این روغن بهترین ضد آفتاب طبیعی است که از پوست در مقابل تابش نور خورشید محافظت می‌کند.
کرم‌ها و لوسیون‌های ضد آفتاب موجود در بازار گرانند و برخی از آنها اثر جانبی بر روی پوست دارند به طوری که مواد موجود در آنها ممکن است سبب وارد شدن سم به منافذ پوستی و خون شود اما روغن نارگیل ماده‌ای طبیعی است که آثار مخربی بر سلامتی ندارد. قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل نور خورشید می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پوست، سوختگی پوست و پیری زودرس را افزایش دهد.
قرار گرفتن در مقابل نور خورشید ویتامین D مورد نیاز بدن را تا حدودی تامین می کند پس بهتر است با استفاده از ماده‌ای طبیعی و ضد آفتاب مانند روغن نارگیل در مقابل نور خورشید قرار گرفت و آسیب‌ها را به حداقل رساند. برای در امان ماندن از اشعه‌های خطرناک خورشید و جذب نور مناسب آن به بدن بهتر است از روغن نارگیل طبیعی و غیر فرآوری‌شده استفاده کنید.





منبع: قدس آنلاین


ویدیو مرتبط :
پاک کردن رژ لب ضد آب با روغن نارگیل (ویدیو + توضیح)