علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



«رگ خواب» کلید خورد/ نقش متفاوت برای لیلا حاتمی


به گزارش خبرنگار مهر، حمید نعمت الله چهارمین فیلم سینمایی خود را با نام «رگ خواب» پس از ساخت فیلم هایی چون «بوتیک»، «بی پولی» و «آرایش غلیظ» هفته گذشته کلید زد و لیلا حاتمی به عنوان یکی از بازیگران اصلی مقابل دوربین خواهد رفت.

لیلا حاتمی دومین تجربه سینمایی خود با حمید نعمت الله را در فیلم «رگ خواب» تجربه می کند و نقشی متفاوت از آنچه در «بی پولی» بازی کرده مقابل دوربین خواهد برد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «رگ خواب» در آغاز راه است و تلاش گروه تولید این اثر سینمایی این است که تازه ترین تجربه نعمت الله را به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برسانند.

«رگ خواب» یک فیلم اجتماعی است و داستان زنی را روایت می کند که به واسطه روابطی که برقرار می کند دچار اضمحلال می شود.

نگارش فیلمنامه «رگ خواب» به عهده معصومه بیات است و حمید نعمت الله علاوه بر کارگردانی تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را نیز به عهده دارد.


ویدیو مرتبط :
لیلا حاتمی در نقش یک پسر بچه