سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ازدواج اجباري دختر هندي با يک سگ!!


خبرآنلاين/ رسانه‌هاي دولتي هندوستان اعلام کردند که يک دختر هندي اهل يکي از قبايل اين کشور مجبور شد تا با يک سگ ازدواج کند.

«کارناموني هاندسا»، دختر 9 ساله اهل قبيله «سانتال» در يکي از روستاهاي دورافتاده در 60 کيلومتري «کلکته» است که پدر و مادر وي به همراه بزرگان قبيله، او را مجبور کردند با يک سگ ازدواج کند.

اين در حاليست که بزرگان قبيله «سانتال» اين اقدام را دور کردن «روح شيطان» و «افسون‌هاي پليد» از اين قبيله دانسته و اعلام کردند اين نوع ازدواج باعث باطل شدن سحر و جادو مي‌شود.

بزرگان قبيله نيز طي گفت‌و‌گوي خود با رسانه‌هاي دولتي هندوستان گفتند که اين ازدواج هيچ تاثيري بر زندگي اين دختر نمي‌گذارد و او را از شر ازدواج دوباره در سن جواني راحت مي‌کند.

ازدواج ميان اين دختر و سگ مذکور که «باچان» نام دارد، با حضور 100 مهمان و بزرگان قبيله صورت گرفت. بر اساس گزارشات موجود، قبيله «سانتال» از بزرگ‌ترين قبايل هند است.


ویدیو مرتبط :
ازدواج دختر هندی با سگ !