سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«شیطنت» بی.بی.سی در تظاهرات امروز مردم افغانستان


«شیطنت» بی.بی.سی در تظاهرات امروز مردم افغانستان

فارس/ عده‌ای از فعالان شبکه‌های اجتماعی نسبت به شیطنت سایت خبری «بی.بی.سی» فارسی و تلاش این شبکه انگلیسی برای ایجاد نفاق و فرقه گرایی مذهبی بین مردم افغانستان انتقاد کردند.

اعتراضاتی که از صبح امروز کابل را فرا گرفته بود،با محاصره ارگ شکل جدی‌ به خود گرفت و در 34 سال گذشته این تظاهرات علیه حکومت بی‌سابقه بوده است.

اعتراضات امروز مردم افغانستان اکنون سرخط بسیاری از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی از جمله ان.بی.سی‌نیوز، سی.ان.ان، گاردین. بی.بی.سی و ... می‌باشد.

در این بین، عده‌ای از فعالان شبکه‌های اجتماعی از شیطنت سایت خبری بی.بی.سی فارسی و تلاش آن برای اختلاف‌افکنی بین مردم هزاره و شیعه شکایت کرده‌اند.

این فعالان اجتماعی همچنین گفته‌اند بی‌.بی.سی با تحریف شعارهای مردم در تظاهرات امروز به دنبال نفاق و فرقه‌گرایی مذهبی بین مردم دامن زده که خوشبختانه بعد از افشا شدن این انحراف تبلیغاتی‌شان توسط فعالان سایت‌های اجتماعی مجبور به تصحیح گزارش‌شان شدند.

تصاویر فوق حاوی متن اول گزارش بی.بی.سی و متن اصلاح شده آن می باشد.

تظاهرات امروز مقابل ارگ، با قرائت بیانیه 5 ماده‌ای به پایان رسید و اشرف غنی نیز در یک مصاحبه تلویزیونی قول داد مطالبات را پیگیری و انتقام سختی از طالبان و داعش بگیرد.


ویدیو مرتبط :
تظاهرات مردم افغانستان علیه آمریکا