سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



این زن در دنیای واقعی تبدیل به خون آشام شد+ عکس


ماریا خوزه کریسترنا که یکی از قربانیان زندگی خشونت بار پس از ازدواج بود یک روز تصمیم می گیرد که فرد جدیدی شود . اما تصمیم عجیب ماریا تبدیل شدن به یک خون آشاماست .

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ماریا خوزه کریسترنا که یکی از قربانیان زندگی خشونت بار پس از ازدواج بود یک روز تصمیم می گیرد که فرد جدیدی شود . اما تصمیم عجیب ماریا تبدیل شدن به یک خون آشاماست .

به گزارش انتخاب به نقل از برنا؛ او با تتو کردن تمام بدن خود و کاشتن دندان های خون آشامی و دیگر تغییرات چهره ای بسیار شبیه به خون آشام برای خود درست کرده است .
وی در گفتگو با یک خبرگزاری گفت : من همیشه در هرجایی که کسی نیاز به کمک داشته باشد حاضر می شود و هر کمکی از دستم بر بیاد برای آن شخص انجام می دهم .


ویدیو مرتبط :
خون آشام های واقعی!!!!!