وقتی اردوغان به فریاد یک از جان گذشته می رسد!+تصاویر


رئیس جمهور ترکیه جان شخصی را که قصد داشت خودکشی کند، نجات داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، دفتر ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد رجب طیب اردوغان شخصی را که قصد داشت خود را از بالای یک پل در استانبول به پایین پرتاب کند، نجات داد.

این مرد از نرده های پل "بسفر" در استانبول که اروپا را به آسیا متصل می کند، به قصد خودکشی بالا رفته بود که بصورت تصادفی با کاروان خودروهای اردوغان مواجه شد. در تصاویری که از تلویزیون ترکیه پخش شد، محافظان اردوغان از این مرد می خواهند از نرده ها پایین بیاید و با رئیس جمهور صحبت کند. پس از چند دقیقه این مرد از نرده های پل دور می شود.

خبرگزاری دوغان ترکیه اعلام کرد این مرد به سبب مشکلات خانوادگی از افسردگی رنج می برد. پلیس دو ساعت تلاش کرد تا وی را قانع کند از بالای پل به پایین نپرد. البته اردوغان در این مدت از ماشین خود خارج نشد. در تصاویر منتشر شده، این مرد در حال رفتن به سوی خودروی رئیس جمهوری ترکیه است تا با وی صحبت کند.

خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از دفتر رئیس جمهور گزارش داد اردوغان به این مرد وعده کمک داده است.

وقتی اردوغان به فریاد یک از جان گذشته می رسد!+تصاویر وقتی اردوغان به فریاد یک از جان گذشته می رسد!+تصاویر وقتی اردوغان به فریاد یک از جان گذشته می رسد!+تصاویر وقتی اردوغان به فریاد یک از جان گذشته می رسد!+تصاویر

اردوغان در حال صحبت با شخصی که قصد خودکشی داشت، پس از پایین آمدن از نرده های پل

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
خرید تضمینی گندم به 1.5 برابر سال گذشته می رسد