سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیج اجازه نفوذ به جبهه دشمن نمی دهد


سرهنگ حسن صفدری روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به ویژگی های بسیجی ها، از بسیج به عنوان نیروی مردمی ذوب در ولایت نام برد که در هرعرصه ای ورود پیدا کرده است کارنامه درخشان و بی بدیل از خود به جای گذاشته و همواره در راه تعالی کشور در ابعاد مختلف تلاش کرده است.
وی، عشق و ایمان بسیجی ها به رهبری و کشور را از جمله مزیت های این نیروی مردمی عنوان و اظهارکرد: این نیرو در هر عرصه ای که اسلام و انقلاب نیاز داشته باشد وارد کارزار شده و تا کنون نیز در حوزه هایی همچون دفاع مقدس، سازندگی، بهداشت و درمان و سایر بخش های فرهنگی و اجتماعی فعالیت های درخشانی را نشان داده است.
صفدری، عمل به رهنمودهای رهبری و وصیت شهدا را نقشه راه بسیج در عرصه های مختلف بیان کرد و افزود: بر همین اساس برنامه های بسیج سازماندهی می شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، از اجرای ده ها برنامه ویژه این هفته در حوزه بسیج امامت تبریز خبر داد و گفت: دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری یادواره های شهدا در شهرهای سردرود، هشروشهر و روستا های لاهیجان و کوجووار، همایش امر به معروف و نهی از منکر در روستای مایان، رزمایش پدافند سایبری در حوزه امام محمدباقر(ع) ، همایش دو هزار نفری بسیجی ها خسروشهر و نشست های بصیرت افزایی و روشنگری از جمله این برنامه ها است.
صفدری گفت: براساس اعلام و ابلاغ سپاه عاشورا همایش بزرگ بسیجی های استان در تبریز روز پنجم آذر با مسئولیت بسیج ناحیه امامت و با حضور گردان های امام حسین (ع)، امام علی (ع) و بیت المقدس برگزار خواهد شد.
حوزه ناحیه مقاومت بسیج امامت تبریز علاوه بر منطقه غرب این شهر، پایگاه های مقاومت شهرهای خسروشهر، سردرود و روستاهای مایان سفلی و علیا، اسپیران و همچنین کارخانجات منطقه غرب تبریز را تحت پوشش دارد.
3038/ 1495

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اتهام افراطی گری به بسیج٬ پروژه نفوذ دشمن