فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آموزش الفبای فارسی در حرف تو حرف


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات ایرنا، مجموعه حرف تو حرف نوشته بهناز مشاطیان است که الفبای فارسی را به کودکان آموزش می دهد.
در هر کدام از کتاب های این مجموعه برای هر حرف یک واژه و برای هر واژه یک تصویر در نظر گرفته شده که آن حرف بخشی از آن تصویر است.
برای هر واژه نیز یک متن کوتاه معماگونه نوشته شده که کودک باید جواب آن را حدس بزند.
متن های این مجموعه نیز ویژگی هایی دارند، از جمله این که تکراری نیستند، با طنز همراه و حاوی مطالب آموزنده اند.
این کتاب حاوی موضوعات زندگی روزمره شامل تعمیر کردن کفش، لج بازی، تنبلی، پرخوری و گاهی ضرب المثل و متل است و کودک حرف را همراه با یک واژه، یک تصویر و یک داستان چند خطی می آموزد.
ویژگی دیگر این کتاب ها آن است که کودک در ظاهر کردن تصویر واژه نقش دارد، بدین گونه که وی با خط خطی کردن، خودش تصویر را خلق می کند. به این ترتیب نه تنها شکل و صدای حرف در ذهن او حک و ماندگار می شود بلکه به درکی عمیق از حروف می رسد و اگر چنانچه شکل یا صدای حرف را فراموش کند احتمال فراموش کردن تصویر، واژه یا داستان مربوط به آن حرف بسیار کم خواهد بود.
فراهنگ**9022**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آموزش الفبای انگلیسی حرف E