سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام خامنه‌ای درگذشت حجت‌الاسلام قلی‌پور را تسلیت گفتند


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی رحلت حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ مسلم قلی‌پور را تسلیت گفتند.

پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین مسلم قلی‌پور گیلانی از اساتید حوزه‌ علمیه‌ قم که در فاجعه‌ منا، جان خود را از دست داده بود، بعد از شناسایی و انتقال به کشور، در قم به خاک سپرده شد.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه‌تعالی

رحلت جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ مسلم قلی‌پور رضوان‌الله‌علیه را که در شمار جان‌باختگان حادثه‌ فاجعه‌بار منی می‌باشند، به خاندان گرامی ایشان و نیز به همه‌ شاگردان و بهره‌برندگان از تألیفات سودمند آن عالم سخت‌کوش و به عموم همشهریان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند متعال علوّ درجات آن مرحوم و صبر و اجر بازماندگان را مسئلت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت دفتر ایت الله شیرازی-درگذشت حجت الاسلام مهری