بازیکن شایسته ای برای استقلال پیدا نکردیم!


مقداد نجف‌نژاد با اظهار تاسف از درگذشت رضا احدی و همایون بهزادی گفت: رضا احدی یکی از بازیکنان شایسته فوتبال کشورمان بود که از لحاظ اخلاقی و رفتاری الگو بود و من امیدوارم که فوتبالیست‌های ما رفتار او را الگوی خود قرار دهند.

وی در خصوص عملکرد ضعیف استقلال در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: به نظر من ما ضعیف عمل نکردیم، بلکه در نیم فصل دوم بازیکنان شایسته‌ای را که در حد و اندازه استقلال باشند پیدا نکردیم، البته مسئولان باشگاه در دو هفته آخر تلاش بسیاری کردند تا بتوانند بازیکنان موردنظر را جذب کنند که این اتفاق نیفتاد و حتی چند بازیکنی هم که ما به دنبال جذب‌شان بودیم، باشگاه‌شان اجازه پیوستن آنها به ما را نداد.

نجف‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد دو بازیکن خارجی را که مورد نظر کادر فنی باشند در اختیار خواهیم گرفت تا بتوانیم نیم‌ فصل دوم را با قدرت‌ بیشتر آغاز کنیم. اگر چه وقتی تیمی صدرنشین است نشان از قدرت او دارد.

وی درباره این که نظری جویباری قهر کرده و از استقلال رفته و توفیقی هم عملکرد خوبی نداشته، گفت: آنها موازی با هم کار کردند، آن‌طور نبوده که جویباری به استقلال پشت کرده باشد، ولی با توجه به اینکه تیم در شرایط خوبی بود ما سعی کردیم در جذب بازیکن وسواس زیادی به خرج دهیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان و در خصوص دعوای لفظی معینی و نظری جویباری گفت: این کار اصلا صحیح نیست و به اعتقاد من این مسئله باید در درون خانواده انجام بگیرد و نباید به بیرون بروز پیدا کند و اعتقاد دارم این مشکلات قابل حل است و چندان به استقلال ضربه نمی‌زند.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
امام خمینی:مثل آقای خامنه ای کسی را پیدا نکردیم- mb1/6