آغاز فیلمبرداری قسمت جدید «جنگ ستارگان»


آغاز فیلمبرداری قسمت جدید «جنگ ستارگان»ایسنا/ کمپانی دیزنی از آغاز فیلمبرداری هشتمین قسمت از سری فیلم‌های علمی تخیلی «جنگ ستارگان» در استودیو «پاین‌وود» لندن خبر داد.
پس از فروش فوق‌العاده فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» در گیشه سینماهای جهان، کمپانی دیزنی به سرعت ساخت هشتمین قسمت از این مجموعه پرطرفدار را به کارگردانی «رایان جانسون» آغاز کرد.
در «جنگ ستارگان 8» که هنوز نام اصلی آن اعلام نشده، نویسندگی و کارگردانی بر عهده «رایان جانسون» است و شاهد بازگشت بازیگرانی چون «مارک همیل»، «کری فیشر»، «آدام درایور»، «دیزی ریدلی»، «جان بویگا»، «اسکار ایساک»، «لوپیتا نیونگو» به این مجموعه هستیم، ضمن این که «بنسیو دل تورو» و «لاورا درن» دو بازیگر جدید این قسمت جدید این فیلم علمی تخیلی هستند.
«جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» هفتمین قسمت از سری فیلم‌های علمی تخیلی «جنگ ستارگان» به کارگردانی «جی‌.جی آبرامز» از زمان آغاز اکران در 18 دسامبر 2015 تاکنون به فروش 2.03 میلیارد دلار دست یافته است و نام خود را در کنار «آواتار» و «تایتانیک» به عنوان سه فیلم تاریخ سینما ثبت کرده که به فروش بیش از دو میلیارد دلار در گیشه جهانی ست یافته‌اند.
اما رکورد بی‌همتای قسمت «جنگ ستارگان» مربوط به گیشه سینمای آمریکا می‌شود، جاییکه این فیلم با فروش 900 میلیون دلاری نه تنها پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای آمریکاست، بلکه با فروش «آواتار» در آمریکا 150 میلیون دلار فاصله دارد تا این فیلم تاکنون 45 درصد از مجموع فروش خود را از محل گیشه آمریکای شمالی کسب کرده باشد.
«جورج لوکاس» که مسئولیت ساخت نسخه اصلی سه گانه «جنگ ستارگان» بین سال‌های 1977 تا 1983 و همچنین سه گانه پسانگر آن بین سال‌های 1999 تا 2005 را بر عهده داشت، حق ساخت این مجموعه فیلم را در سال 2012 به قیمت چهار میلیارد دلار به کمپانی دیزنی فروخت.
قسمت هشتم «جنگ ستارگان» قرار است از تاریخ 15 دسامبر 2017 اکران خود را در سینماهای آمریکا آغاز می‌کند.


منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
مژده**نبرد بین افراد جنگ ستارگان آغاز میشود**توضیح مهم