ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نتیجه تحقیق باشگاه پرسپولیس درباره رضاییان مشخص شد


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.23 - 14:02

نتیجه تحقیق باشگاه پرسپولیس درباره رضاییان مشخص شد

نامه نیوز/ تحقیقات مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره بازی نکردن مدافع این تیم در بازی با ذوب آهن مشخص کرد که رضاییان از کادرفنی تیم ملی برای بازی نکردن خط نگرفته است.
بازی نکردن رامین رضاییان در بازی پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی باعث شد تا حاشیه های زیادی به راه بیفتد.
در همین رابطه مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال صحبت هایی بودند که بعد از باخت این تیم مقابل ذوب آهن مطرح شد اما پس از تحقیقات فراوان مشخص شد که رامین رضاییان مدافع این تیم نه خودش را به مصدومیت زده بود که مقابل ذوب آهن بازى نکند و نه از کادر فنى تیم ملی دستور گرفته تا براى پرسپولیس مقابل ذوب آهن بازى نکند و با این تحقیقات این موضوع هم حل شد.
در این باره شنیده می شود که اگر موضوعی هم بوده باشد مسئولان این باشگاه قصد رسانه ای کردن آن را ندارند.
این موضوعی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به آن رسیده اند اما شنیده می شود برخی از بازیکنان پرسپولیس هنوز سر این موضوع از رضاییان ناراحت هستند و باید منتظر حضور رضاییان در تمرینات پرسپولیس باشیم تا مشخص شود چه برخوردی با او صورت خواهد گرفت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
امروز تکلیف مالک باشگاه پرسپولیس مشخص می شود