فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی خوی برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی بعد از ظهر روز شنبه در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگی دانشجویان رشته پرستاری این مرکز آموزش عالی که با حضور مسئولان و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان های این شهر، استادان، جمعی از دانشجویان و خانواده های دانش آموختگان در مجتمع فرهنگی و هنری خوی برگزار شد، با اشاره به جایگاه و اهمیت رشته پرستاری در سلامت بیماران گفت: هر کس فردی را نجات دهد، مانند آن است که تمام مردم را نجات داده است.
علیرضا لطفی با بیان اینکه رشته پرستاری یک حرفه مقدس است و مخاطب آن انسان هایی هستند که نیاز به کمک دارند، افزود: رسالت اصلی پرستاری در حوزه پزشکی ارتقای سلامت جامعه است.
وی اظهار کرد: با توجه به استقبال زیاد متقاضیان ادامه تحصیل در این رشته و همچنین رشته های مرتبط با پرستاری در این واحد دانشگاهی، در تلاش هستیم با همکاری سایر مسئولان علوم پزشکی، رشته های مرتبط با این رشته را در این مرکز آموزشی راه اندازی کنیم و همچنین امیدواریم پذیرای دانش آموختگان این دوره در مقاطع بالاتر باشیم.
وی اظهار کرد: جشن دانش آموختگی دانشجویان عنوان و اصطلاح مرسومی است که بر این نوع مراسم گذاشته اند اما در واقع در آموزه های دینی و همچنین فرهنگ دانش ورزی، امری به نام فراغت از تحصیل معنا ندارد.
لطفی همچنین گفت: ما امروز شاهد به ثمر نشستن بخشی از تلاش های انجام شده در این زمینه به شکل جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان هستیم.
رئیس دانشگاه آزاد خوی خطاب به دانش آموختگان اظهار کرد: سفارش و توصیه های بنده به دانش آموختگان پرستاری این است که می بایست همواره به دنبال کسب و تحصیل دانش باشند و باید با همت و ارتباط صمیمی تر همراه با تلاش و کوشش بیشتر برای برداشتن گام های بلند مصمم تر شوند.
مدیر گروه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش و فعالیت های دانشجویان در عرصه علم و عمل هستیم، گفت: این مرحله آغاز راهی است که دانشجویان را وارد حرفه مقدس پرستاری می کند که هم از نظر معنوی و هم از نظر عملی جایگاه والایی دارد.
فاطمه صدیفی افزود: پرستاری رشته ای مستقل از پزشکی با دید کل نگرانه است که تمام ابعاد وجودی مددجو از جمله جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی را در بر می گیرد.
وی اضافه کرد: دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی خوی فعالیت خود را از سال 71 شروع کرده و تا کنون نزدیک به یکهزار نفر فارغ التحصیل داشته و در حال حاضر 400 دانشجو در این رشته مشغول به تحصیل است.
عضو هیات علمی گروه پرستاری این دانشگاه در ادامه گفت: هدف گروه پرستاری تربیت نیروی انسانی با صلاحیت علمی، متعهد و اخلاق مدار است که بتواند به نیازهای جامعه پاسخ دهد.
وی یادآورشد: گروه پرستاری با رویکرد جدید و با بهره گیری از تمام پتانسیل های موجود از جمله استادان مجرب، مربیان بالینی با تجربه، تجهیز امکانات لازم برای تربیت پرستار، سعی در توسعه رشته و تاسیس سایر رشته های علوم پزشکی دارد و این مهم با همکاری مسئولان دانشگاه و تعامل شبکه بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری امکانپذیر خواهد بود.
در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی بیش از پنج هزار و 500 دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا مشغول به تحصیل هستند.
7128/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعتراض دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد