سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



برخورد جدی با برخی میهمانی‌ های زنانه


برخورد جدی با برخی میهمانی‌ های زنانهجمهوریت/ سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی درباره برخی میهمانی های زنانه در باغ تالارهایی برخلاف موازین شرعی و اخلاقی گفت: بعضی از این موارد در اماکن شخصی اتفاق می افتد و چنانچه شکایتی عنوان و یا اینکه پلیس اماکن متوجه شود با اخذ مجوز قضایی اقدامات لازم صورت می پذیرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: در صورت مشاهده چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی حتما برخورد قانونی انجام می شود.

سردار منتظرالمهدی همچنین در خصوص برگزاری برخی از میهمانی های مختلط در تالارهای اطراف شهر گفت: برخی از این تالارها تغییر کاربری داده اند و در واقع باغ و منزلی شخصی است که افراد سودجو اقدام به برگزاری چنین مراسمی می کنند و در صورت مشاهده برخورد می شود.

وی تأکید کرد: در مراکز و باغ تالارهایی که مجوز دارند حتما باید موارد قانونی و ابلاغی رعایت شود و اگر مورد خلاف قانونی در سرکشی ها و بازرسی های نیروی انتظامی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی مشاهده شود، برخورد صورت خواهد گرفت.





منبع: جمهوریت


ویدیو مرتبط :
برخورد جدی با فراریان مالیاتی