سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش دما برای اکثر نقاط کشور طی سه روز آینده


افزایش دما برای اکثر نقاط کشور طی سه روز آینده نسیم/ مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که از اواخر وقت فردا و طی روز سه‌شنبه با استقرار جو پر فشار بر روی سواحل دریای خزر دامنه ناپایداری‌ها علاوه بر شمال غرب به سواحل دریای خزر و به تدریج به شمال شرق کشور خواهد رسید، تأکید کرد: طی سه روز آینده افزایش دما برای اکثر نقاط کشور رخ خواهد داد.

احد وظیفه گفت: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در ساعات بعدازظهر با رشد ابرهای همرفتی در پاره‌ای از مناطق نوار شرقی کشور بارش پراکنده باران، گاهی رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید موقت پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: در روز دوشنبه و سه شنبه شاهد عبور امواجی از تراز میانی جو خواهیم بود که در روز دوشنبه برای بخش‌هایی از شمال غرب بارش پراکنده باران، رعد وبرق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.
وی تاکید کرد: امروز و فردا در جنوب غرب و پاره ای از مناطق غرب کشور باد و گرد وخاک رخ خواهد داد که موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود. همچنین امروز خلیج فارس مواج خواهد بود.
وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز دوشنبه 27 اردیبهشت، صاف در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد شدید
و احتمال باد و گردوخاک با حداکثر و حداقل دمای 35 و 23 درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه 28 اردیبهشت، کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد شدید و احتمال باد و گردوخاک با حداکثر و حداقل دمای 35 و 23 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



منبع: نسیم


ویدیو مرتبط :
راهکارهای افزایش دما در زمستان