سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اتحادیه موبایل مستقل شد/ فروش، گارانتی و تعمیر در یک اتحادیه


عبدالحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس،، از جدا شدن بخش موبایل از اتحادیه صوتی و تصویری و موبایل و الحاق آن به اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی خبر داد.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های اجرایی مخابراتی با اشاره به اینکه این تغییر پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است، گفت: این تصمیم چند روز پیش اتخاذ و به کمیسیون نظارت ارسال شده است.

وی توضیح داد: دبیر اجرایی این کمیسیون سازمان صنعت است و طبق قانون نظام صنفی این تصمیم باید در کمیسیون نظارت به اصناف نهایی و تصویب شود.

کریمی درباره نام اتحادیه، اضافه کرد: شاید در آینده به‌عنوان اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی کلمه «موبایل» اضافه شود، اما فعلاً این مسئله مطرح نیست.

کریمی با اشاره به مخالفت اتحادیه «صوتی و تصویری و موبایل» با این تغییر، گفت: تاکنون موضوعات تعمیر و خدمات پس از فروش موبایل در اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی انجام می‌شد و تنها بحث فروش در اتحادیه صوتی و تصویری و موبایل بود که با این تغییر بخش فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر و در یک اتحادیه متمرکز شد.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
شب آدینه و کلیپ اتحادیه برتر کشور اتحادیه قنادان همدان