فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کاربرد وکارآفرینی حلقه مفقوده فارغ التحصیلان دانشگاههای افغانستان است


به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، «فریده مومند» همراه هیاتی 10 نفره از مسئولان وزارت تحصیلات افغانستان از این دانشگاه بازدید و با اشاره به عدم وجود رشته های کاربردی در این کشور اظهارکرد: فارغ التحصیلان دانشگاه های افغانستان به دلیل نبود آموزش های کاربردی فاقد توانایی کارآفرینی می باشند که این مشکل می تواند از طریق همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی برطرف شود.
وی با بیان اینکه مقررشد کمیته ای مشترک ازدانشگاه جامع علمی وکاربردی و وزارت تحصیلات عالی افغانستان برای تعیین نیازهای آموزشی مهارتی تشکیل شود، افزود: دستاورد مهم بازدید از دانشگاه جامع علمی و کاربردی فراهم شدن زمینه ای همکاری علمی دانشگاه جامع و وزارت تحصیلات عالی افغانستان بود.
برگزاری دوره های آموزشی مهارتی، تبادل استاد و دانشجو و همچنین تربیت مدرسان رشته های کاربردی در افغانستان توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی از جمله زمینه های مورد تاکید و توافق طرفین در این دیدار بود.
در پایان این نشست مقررشد درسفر آتی محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به افغانستان تفاهم نامه های همکاری به امضاء برسد.
فراهنگ**9187**1724

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برخی از فارغ التحصیلان پزشکی فارغ از علم طبابت هستند