فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش «دریا و ماهی پرنده» در زلین جمهوری چک


به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین ساخته مهرداد غفارزاده پس از حضور جشنواره های مسکو، بوسان، شارجه، لندن، هند و ویکتوریای کانادا در بخش مسابقه کودک و نوجوان جشنواره زلین جمهوری چک نیز پذیرفته شده و هشت خرداد سال آینده در این فستیوال به نمایش درخواهد آمد. البته این فیلم در جشنواره سینه کوئست آمریکا نیز حضور دارد که روز 13 اسفند برگزار خواهد شد.

جشنواره زلین جمهوری چک از سال 1961 آغاز به کار کرده و به صورت سالانه در ماه های may وjune  برگزار می شود.

«دریا و ماهی پرنده» پیش از این در بخش مسابقه فستیوال مسکو موفق به دریافت جایزه منتقدین این فستیوال شد. همچنین امیر پورکیان تهیه کننده این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان پروانه زرین بهترین فیلم را دریافت کرد.

این فیلم قرار است بزودی در چند کشور خارجی نیز به نمایش عمومی درآید.

نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، سیدجواد طاهری همراه با هنرمندان نوجوان ارشیا طالبی و علی اکبر صحرایی بازیگرانی هستند که در این پروژه حضور دارند.

«دریا و ماهی پرنده» مضمونی اجتماعی و داستان زندگی نوجوانی کر و لال است که بی گناه در زندان به سر می برد. او چندین بار تصمیم می گیرد از زندان فرار کند اما هر بار به دلایلی موفق نمی شود تا اینکه... .

فیلم سینمایی «گیرنده» ساخته پیشین غفارزاده محسوب می شود که به نمایش عمومی درآمد.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/DX74Z8


ویدیو مرتبط :
نمایش هوائی در جمهوری چک