ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کلهر: پرسپولیس و استقلال خط حمله خوبی دارند/ شاگردان برانکو می‌توانند برنده دربی باشند


محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دربی 82 که روز جمعه برگزار می‌شود، گفت: به نظر من هر تیمی که در این بازی جسورتر و نترس‌ بازی کند می‌تواند برنده باشد. این موضوع به ارنج تهاجمی تیم‌ها هم  بستگی دارد و قطعاً با توجه به شناختی که نسبت به پرسپولیس دارم معتقدم این تیم و سرمربی با دانشی که در اختیار دارد جسورتر و شجاع‌تر در این بازی خواهد بود و امیدوارم برانکو در روز جمعه تیمش را با 2 مهاجم به زمین بفرستد تا شاهد یک بازی هجومی باشیم و در نهایت هم پرسپولیس برنده شود.

وی افزود: البته هواداران هر دو تیم باید بدانند که اگر تیمی در این بازی خوب بازی کرد اما بازنده شد باید مورد تشویق قرار بگیرد و نباید اینگونه باشد که شرایط نامناسبی به وجود بیاید تا تیم‌ها برای نواختن به زمین بیایند و شاهد فوتبال تدافعی باشیم قطعاً با این تفکر شاهد خواهیم بود که دو تیم فوتبال محتاطانه‌ای انجام نمی‌دهد. با این همه فکر می‌کنم شرایط مناسب‌تر پرسپولیس باعث شود این تیم بتواند دربی 82 را با برد پشت‌ سر بگذارد هرچند که تجربه نشان داده بازیکنان خلاق می‌توانند گره‌گشای دربی باشند و در تیم پرسپولیس بازیکنانی مثل مسلمان در خط هافبک و طارمی در خط حمله می‌توانند در بازی روز جمعه تأثیر بگذارند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره تیم استقلال هم خاطرنشان کرد: در تیم استقلال بازیکنی مثل سجاد شهباززاده حضور دارد که بسیار بازیکن خطرناکی است و از طرف دیگر هافبک خلاقی مثل امید ابراهیمی بازی می‌کند که علاوه بر بازی‌سازی شوت‌زن هم هست و این مسائل قطعاً باعث می‌شود تا یک دربی جذاب را از هر دو تیم شاهد باشیم البته امیدوارم بازیکنان پرسپولیس و استقلال از حاشیه‌ها دوری کنند و تنها به مسائل تاکتیکی بیندیشند تا در نهایت بتوانیم یک بازی جذاب ببینیم. من فکر می‌کنم اگر بازیکنان پرسپولیس مثل بازی‌های قبل بازی کنند و تحت تأثیر جو استادیوم قرار نگیرند می‌توانند نتیجه خوبی از این بازی بگیرند البته نباید به این فکر کرد که استقلال در بازی‌های قبلی‌اش خوب نبوده چرا که این تیم تا اینجا نتایج خوبی گرفته و فکر می‌کنم یک دربی با کیفیت را شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما برنده دربی 82 می‌توان قهرمان لیگ شود، اظهار داشت: من جزو افرادی هستم که معتقدم برنده این بازی می‌تواند قهرمان لیگ شود و امیدوارم که برنده پرسپولیس باشد چرا که امسال این تیم شرایط خوبی دارد و قهرمانی دور از دسترس نیست. شاگردان برانکو در نیم‌فصل دوم بسیار خوب بازی کردند و می‌توانند قهرمان شوند.

کلهر درباره ستاره‌های احتمالی دربی افزود: در دربی قبل شاهد بودیم که مهدی رحمتی ستاره بازی بود و بیشتر حملات پرسپولیسی‌ها را به خوبی دفع کرد اما مهدی رحمتی، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و حتی آرش برهانی می‌توانند در این دربی ستاره‌های استقلال باشند. از طرفی دیگر مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و علی علیپور هم بازیکنانی هستند که می‌توانند به عنوان ستاره برای پرسپولیس در دربی بدرخشند. پرسپولیس و استقلال هر دو خط حمله بسیار خوبی دارند اما هر دو تیم در خط دفاع با ضعف‌هایی روبرو هستند به طوری که بارها دیده‌ایم که دروازه‌هایشان در بازی‌های متوالی باز می‌شود.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
کری خوانی برانکو برای استقلال پیش از دربی 80