سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رواج آموزشگاه های زبان کره ای در تهران / 90 درصد متقاضیان، زنانی هستند که عاشق فیلم و موسیقی کره ای هستند!


موسسه کینک سیژونگ دو سال پیش با 52 زبان آموز در سه کلاس کار خود را آغاز کرد و حالا 116 زبان آموز در 8 کلاس دارد. کلاس های این موسسه سه روز در هفته و یک و نیم ساعت در هر جلسه است. این نشان می دهد با وجود تحریم ها علاقه به یادگیری زبان کره ای در میان مردم ایران وجود دارد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رواج آموزشگاه های زبان کره ای در تهران / 90 درصد متقاضیان، زنانی هستند که عاشق فیلم و موسیقی کره ای هستند!هرالد کره نوشت: در یک بعد از ظهر بارانی، کلاس کوچکی از 15 جوان در تهران تشکیل شده بود که مشتاق یادگیری این زبان خارجی بودند.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»؛ این نشریه چاپ کره جنوبی در ادامه آورده است: زبان آموران می توانستند چندجمله ساده را به درستی بیان کنند، هر چند در سطح ابتدایی بودند.

آن ها در مکالمه شان در تمرین گروهی کره ای بسیار جدی بودند، مثلا می گفتند، «چه طور به موسسه کینگ سیژونگ رفتی؟ با تاکسی رفتم.

موسسه کینک سیژونگ دو سال پیش با 52 زبان آموز در سه کلاس کار خود را آغاز کرد و حالا 116 زبان آموز در 8 کلاس دارد. کلاس های این موسسه سه روز در هفته و یک و نیم ساعت در هر جلسه است. این نشان می دهد با وجود تحریم ها علاقه به یادگیری زبان کره ای در میان مردم ایران وجود دارد.

مدیر این موسسه، چوی یون سوک، روز چهارشنبه گفت: « اگر زبان آموزی می توانست هر پنج دوره را به ترتیب طی کن خیلی بهتر بود، با این وجود، ما نمی توانیم چنین کاری کنیم زیرا افراد بسیاری در فهرست انتظار قرار دارد.

چوی می گوید، بسیاری از متقاضیان قبلا اندکی زبان کره ای خوانده اند.

حدود 90 درصد از متقاضیان، زنانی بودند که به فیلم ها رمانتیک کره ای و موسیقی کی پاپ علاقه داشتند و عاشق انها بودند.

به گفته چوی، برخی از آن ها امیدوارند کاری در کره جنوبی پیدا کنند تا تحصیلاتشان را ادامه دهند، و بعضی دیگر امیدوار به کسب شغلی در کره می باشند.

یکی از زبان آموزان می گوید: « من با هدف تحصیل در یک دانشگاه کره ای این زبان را یاد می گیرم. این روزها کره ای را با تماشای مجموعه فرزندان خورشید تمرین می کنم».

به گفته مدیر این موسسه زبان ، با افزایش هجوم شرکت های کره ای برای کسب فرصت های اقتصادی در بازار جدید، نیاز به نیروی کار مسلط به  فارسی و کره ای افزایش با افزایش روبرو بوده است.

دانشجویان ایرانی که در موسسه کینگ سیجونگ تحصیل می کنند، به طور ویژه مورد انتخاب شرکت های کره ای هستند چون اکثرا به زبان انگلیسی هم آشنایند.

او می گوید، مردم ایران به شرکت های کره ای علاقه نشان می دهند، زیرا تاثیر خوبی بر کشورشان دارند. همچنین تعداد افرادی سالمندی که علاقه مند به فعالیت در شرکت های کره ای هستند رو به افزایش است.


ویدیو مرتبط :
یادگیری زبان کره ای آنلاین 3 آموزش زبان کره ای