رژه هماهنگ شلوار، جوراب و کفش مردانه


مدآنلاین/ همیشه نکات کوچکی در زندگی وجود دارند که می‌توانند در هرزمینه ای به ما کمک کنند. مد و لباس هم از این قاعده جدا نیست و کوچکترین نکات به خوش‌پوشی ما خیلی کمک می‌کنند، از یک دکمه گرفته تا یک گره کروات حتی دستمال جیب . ما در این مطلب از قسمتی می‌خواهیم بگوییم که شاید خیلی‌ها کوچکترین توجهی به آن ندارند؛ جوراب‌ها. خیلی‌ها می گویند دیده نمی‌شوند یا کم دیده می‌شوند ولی ما به این نتیجه رسیدیم خیلی می‌توانند مهم باشد حتی اگر کم دیده شود.
به‌گزارش به‌پوشی، وقتی همین جوراب متناسب با کفش یا شلوار نباشد وقتی دیده شود خیلی بد جلوه می‌دهد و آن وقت متوجه می‌شویم که چقدر مهم هستند. کفش و جوراب رکاب شلوار به حساب می‌آیند. تصور کنید با یک شلواره تیره و کفش مشکی جوراب سفید به پا داشته باشیم و یک لحظه هنگام نشستن و یا برخاستن دیده شود اگر دقت کنید خیلی بد و زشت به نظر می‌رسد. آن وقت است که اگر به شیک‌پوشی اهمیت بدهید متوجه می‌شوید با چه مشکل بدی مواجه شده‌اید، پس دقت کنید.

جوراب‌تان تیره تر از شلوارتان باشد

اول اینکه همیشه در نظر داشته باشید که جوراب‌تان تیره‌تر از شلوارتان باشد. مثلا وقتی شلوار آبی می‌پوشید سعی کنید جوراب‌تان آبی پررنگ و یا بهتر است سرمه‌ای باشد. اگر شلوار طوسی به پا دارید از جوراب زغالی یا خاکستری تیره استفاده کنید. در مورد شلوار سیاه یک قانون وجود دارد فقط رنگ مشکی.
همیشه در مورد رنگ قهوه‌ای دقت کنید، جوراب‌تان یک درجه تیرتر از کفش‌تان باشد تا زیبا به نظر برسد.
حالا وقتی از شلوار راه راه کت و شلوار راه راه استفاده می‌کنید با توجه به طرح راه راه آن، می‌توانید یک رنگ از راه راه را انتخاب کنید و درجه تیره‌تر آن را به پا کنید.

چند نکته در مورد کفش و شلوار
شلوار آبی یا سرمه‌ای با کفش قهوه‌ای و مشکی
شلوار طوسی و طیف این رنگ با کفش قهوه‌ای و مشکی
شلوار قهوه‌ای فقط با کفش قهوه‌ای
شلوار مشکی فقط با کفش مشکی

جوراب‌تان یک درجه تیره‌تر از کفش‌تان باشد

کفش و شلوار
همیشه استثنا هم وجود دارد بطور مثال یکی دو سالی می شود که در دنیای فشن جوراب‌هایی با رنگ و طرح‌های مختلف و گاهی عجیب در روند مد باب شده که بیشتر توصیه می کنیم در تیپ‌های اسپرت و یا استریت استایل استفاده کنید. اگر به پیروی از روند مد علاقه‌مند هستید. شیک بودن حق شما است.


ویدیو مرتبط :
رژه هماهنگ