سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخورد 5 خودرو در محور سراوان- خاش سه کشته و شماری زخمی برجای گذاشت


یک شاهد صحنه سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا در خاش گفت: مقارن ساعت 17 امروز پنج دستگتاه خودرو سواری در 15 کیلومتری گشت واقع در محور سراوان - خاش با یکدیگر تصادم کردند.
وی که خود را یوسف دهقان معرفی کرد، افزود: در این حادثه که یکی از خودروها آتش گرفت تاکنون سه نفر کشته که دو نفرشان در آتش سوختند و چهار نفر زخمی شدند.
وی ادامه داد: از آن جایی که برخی از این خودروها حامل اتباع خارجی (افغان) بودند احتمال تلفات بیشتر است.
به گفته علیرضا سرگزی مدیر اورژانس خاش، مجروحان این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) خاش منتقل شده اند.
سرهنگ ایوب شرافتی رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان در تماس خبرنگار ایرنا با وی گفت: هنوز چنین حادثه ای به پلیس راه گزارش نشده است.
برخی افراد سودجو و قاچاقچیان انسان با سو استفاده از موقعیت مرزی استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه مرزی سراوان با انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز و تردد با سرعت زیاد در جاده های منطقه سبب بروز حوادث جبران ناپذیری می شوند.
برخی قاچاقچیان در هر دستگاه خودروی سواری از قبیل پژو حدود 17 تا 20 نفر را سوار کرده و برای فرار از چنگال قانون با سرعت زیاد تردد می کنند.
7310/ 3042/ 6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سه حملۀ انتحاری در نیجریه دست کم ۴۸ کشته برجای گذاشت