ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عشوری: هیچ مشکلی با دادن پیراهن شماره 6 تراکتورسازی به کیانی ندارم


سینا عشوری وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از آمدن امیر قلعه‌نویی به این تیم را مطلوب خواند و به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: خدا را شکر شرایط مناسبی داریم و این نفراتی که جدیداً به تراکتورسازی اضافه شده‌اند، بازیکنان خوبی هستند که هر تیمی دوست دارد آنها را در اختیار داشته باشد. خوشحالم که در حال حاضر حاشیه‌های تراکتورسازی کمتر شده و مطمئناً در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری خواهیم گرفت.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا با آمدن مهدی کیانی قرار گرفتن او در ترکیب ثابت سخت‌تر نخواهد شد، خاطرنشان کرد: کیانی از دوستان صمیمی من است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. شاید تیم ما با دو هافبک دفاعی بازی کند و شاید هم آقای قلعه‌نویی تصمیم دیگری بگیرد که برای من هر تصمیمی اتخاذ شود، قابل احترام است. من حتی حاضرم پیراهن شماره شش را به کیانی بدهم و با شماره دیگری بازی کنم.

وی در مورد شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ امسال گفت: من اعتقاد دارم در نیم‌فصل اول لیگ ما ضعیف بود و فاصله تیم‌ها بسیار نزدیک است. ما یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی هستیم و فاصله زیادی با صدر جدول نداریم. مطمئناً با دو برد پیاپی به جمع مدعیان اضافه می‌شویم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
من مشکلی ندارم ...