فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تجلیل از خانواده قاری مهاجر الی‌الله و 10 استاد پیشکسوت قرآن کریم


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مرحله کشوری مسابقات «تلاوت» و مرحله درون‌دستگاهی چهارمین مسابقات «تسنیم» از امروز آغاز می‌شود. در این مسابقات 264 نفر به رقابت‌ می‌پردازند.

در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی «تسنیم» و «تلاوت» شرکت‌کنندگان ضمن زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در محافل قرآنی آستان قدس رضوی شرکت می‌کنند.

تقدیر از خانواده قاری مهاجر الی‌الله

مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی «تسنیم» و «تلاوت» جمعه 27 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن صبا صداوسیمای مشهد برگزار خواهد شد. در این مراسم نفر اول رشته تحقیق مسابقات قرآنی «تلاوت» به تلاوت می‌پردازد و پس از پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) و سخنرانی مسئولان، کلیپی از فعالیت‌های زنده‌یاد «محسن حاجی‌ حسنی‌کارگر» قاری درگذشته در فاجعه منا پخش خواهد شد.

در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها از خانواده این قاری مهاجر الی‌الله تجلیل به عمل می‌آید؛ همچنین 10 نفر از اساتید قرآنی مشهد تقدیر می‌شوند.

 69 نفر از برترین‌های مسابقات تسنیم و تلاوت تجلیل می‌شوند

سخنرانی آیت‌الله «علم الهدی» امام جمعه مشهد و اجرای گروه تواشیح «فدک الزهرا» از دیگر برنامه‌های اختتامیه این رقابت‌ها است.

در پایان این مراسم، 30 نفر از برترین‌های مسابقات «تسنیم» و 39 نفر از برگزیدگان مسابقات «تلاوت» معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/F75VL5


ویدیو مرتبط :
مهاجر الی الله