لوگوی انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» رونمایی شد


لوگوی انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» رونمایی شدتسنیم/ از لوگوی انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» رونمایی شد.انیمیشنی به کارگردانی محمد همدانی که با نام قبلی «بازگشت» رسانه ای شده بود و قرار است در جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.
این انیمیشن سینمایی محصول خانه انیمیشن سازمان هنری رسانه ای اوج است که متقاضی حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.
«فهرست مقدس» روایت گر یک داستان تاریخی است که ماجرای آن در شهر «نجران» کشور «یمن» می‌گذرد و زمان آن به صد سال قبل از ظهور دین اسلام بازمی‌گردد. این انیمیشن سینمایی روایتی دراماتیک، رمانتیک و تراژیک دارد و داستان آن براساس سفر قهرمان فیلم با نام «هاران» شکل گرفته است.
گفتنی است انیمیشن های «فهرست مقدس»، «ناسور»، «آیه‌های بی قراری»، «در مسیر باران»، «بازمانده»، «قلب خورشید» و «نبرد خلیج فارس 2» از جمله متقاضیان حضور در این دوره از جشنواره‌ی فیلم فجر هستند که در انتظار تصمیم مدیران جشنواره فجر درباره نحوه حضور هستند.
عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: وحید چالاک، مصطفی شاهمردانی و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: محمد امین همدانی، امور رسانه ای: هادی فیروزمندی و محمدرضا تاجداری، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
رونمایی از لوگوی جدید Google