سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی موادغذایی کاهنده قند خون در افراد دیابتی


به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم, محمد دریایی درباره بیماری دیابت اظهار داشت: دیابت درمان دارد این شعار نیست واقعیتی است که با مصرف گیاهان دارویی و میوه‌ها و سبزیجات و رعایت اصول الگوی صحیح تغذیه، ورزش و تحرک و پرهیز از فست‌فودها و نوشابه‌های گازدار رنگی، قند و شکر و برنج سفید و روغن‌های پارافینی امکان قطعی درمان کامل را در پی خواهد داشت.

به گفته وی عرق زول و بوقناق و شیر و دوغ شتر از مهم‌ترین شاخص‌های درمانی این بیماری خطرناک است. مواد خوراکی یاد شده موجب پاک‌سازی، ترمیم و تحریک کبد برای تولید انسولین توسط پانکراس بوده و کلیه را نیز بازسازی کرده و  دیابت را درمان می‌کند، البته به شرط رعایت سبک زندگی صحیح همراه با تغییر عادات غلطی که موجب بروز دیابت شده است.

این متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی افزود: رویکرد به غذاهای گیاهی و نفی غذاهای گوشتی هورمونی و مواد غذایی صنعتی، مردم کشورهای پیشرفته را به سمت مواد کشاورزی و غذایی ارگانیک که فاقد سموم و آفات شیمیایی باشد، سوق داده است.

دریایی بیان داشت: مصرف زیاد شکر مهم ‌ترین علت چاقی و دیابت محسوب می‌شود. بهتر است که شکر قهوه‌ای را جایگزین شکر سفید کنید، همچنین باید دانست که گوشت‌های فراوری شده هم که سرشار از مواد نگه دارند هستند نیز به بروز دیابت کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: غذاهای آماده یا فست ‌فودها نیز به دلیل وجود مواد مضر و چربی‌های اشباع و ... بسیار هضم سختی در بدن دارند و موجب بروز دیابت در افراد می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
معرفی میوه ضد یبوست برای افراد دیابتی