فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره «بچه‌های آبی» برای حمایت از تولید کتاب‌ با موضوع کودکان کار


به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی (پرنده آبی) جشنواره‌ای با عنوان «بچه­‌های آبی» را با هدف تشویق و حمایت از تولید کتاب­‌های ادبی با موضوع کودکان با نیازهای خاص، (معلولیت، کم توانی و آسیب‌هـای اجتماعی)، کودکـان کـار و بچه‌های طلاق برگزار می‌کند.

این جشنواره به منظور معرفی کتاب­‌های برتر کودکان با نیازهای خاص فراخوان عمومی را منتشر کرده است. معرفی و اهدای جایزه به کتاب­‌های ادبی (داستان، رمان، کتاب تصویری) که دربارۀ کودکان با نیازهای خاص، کودکان کار و یا بچه‌­های طلاق نوشته شده باشد از موضوعات جشنواره است.

در بخش مقررات این جشنواره نیز آمده است:

1- موضوع کتاب باید به بچه‌های آبی (کودکان با نیازهای خاص، کودکان کار و خیابان و یا بچه‌های طلاق) پرداخته باشد.

2-  آثار چاپ شده در سال‌های 90 تا 94 می­توانند در این جشنواره شرکت کنند.

3-  آثار ارسالی شامل دو حوزه تألیف و ترجمه باشد.

4- داوطلبان محدودیتی در تعداد ارسال آثار ندارند.

5-ارسال دو نسخه از کتاب چاپ شده به نشانی تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، کوچه کمان، پلاک25، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، طبقه اول و ارسال فایل pdf برای آثار چاپ نشده به پست الکترونیک [email protected] الزامی است.

6-مشخصات کامل صاحب اثر به شکل تایپ شده به همراه آثار به نشانی دبیرخانه ارسال شود.

7-گروه سنی موردنظر جشنواره، کودک و نوجوان است.

8-  آثار ارسالی به دبیرخانه عودت داده نمی­‌شود.

9- آثار چاپ نشدۀ ارسالی که جزو آثار برگزیده قرار گیرند و در شورای انتشارات تصویب شوند، در انتشارات«کتاب­های پرنده آبی» چاپ و نویسنده، حق واگذاری آن را به ناشر دیگر ندارد.

مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن ماه سال جاری است و این آثار تا 22 بهمن ماه داوری خواهند شد.

در مراسم پایانی که در اسفندماه برگزار خواهد شد، به نفرات اول تا سوم کتب چاپ شده به ترتیب سه، دو و یک سکه بهار آزادی و همچنین به نفرات اول تا سوم آثار چاپ نشده نیز به ترتیب پنج، سه و یک سکه بهار آزادی به همراه لوح افتخار بچه های آبی اهدا می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.farhangfestival.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 88665526 – 021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بیست و یکمین جشنواره انجمن "حمایت از کودکان کار"