سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سانحه برای ایرباس ایرانی در فرودگاه استانبول/هواپیمای جایگزین اعزام می شود


فرامرز سروی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: پرواز شمار 112 شرکت هواپیمایی ماهان که صبح امروز (پنج شنبه) تهران را به مقصد استانبول ترک کرده بود متاسفانه به دلیل بی توجهی به مقررات جابجایی در داخل پارکینگ، ساعت هشت دچار حادثه شد.
معاون تعمیرات و مهندسی شرکت هواپیمایی ماهان اضافه کرد: هیچ اتفاقی در این حادثه برای مسافران رخ نداده و مسافران در سلامت کامل هواپیما را ترک کردند.
این مقام مسئول شرکت هواپیمایی ماهان، ادامه داد: ترمز این ایرباس مدل 310 پس از توقف در پارکینگ فرودگاه استانبول عمل نکرد و باعث برخورد با گاردریل فرودگاه شد.
سروی افزود: علت عمل نکردن سیستم ترمز این هواپیما توسط مقامات شرکت هواپیمایی ترکیه در دست بررسی است.
وی گفت: دقایقی دیگر یک فروند از هواپیماهای ماهان عازم فرودگاه استانبول می شود تا مسافرانی را که قرار بود از استانبول به تهران سفر کنند به تهران منتقل کند.
اقتصام(4)**1108**2022** 1568

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سانحه هواپیمای ایرانی در استانبول 21 فروردین 94