سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آموزش سگ‌های «موادیاب» در واحد «سپکا»


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، از تربیت سگ‌های «موادیاب»، «مواد منفجره یاب»، «زنده یاب»، «مرده یاب» و سگ‌های «رهایی گروگان» خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  سردار علی مویدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی  در خصوص ماموریت سگ‌های مواد یاب و مسئولیت تربیت این سگ‌ها توسط پلیس اظهار داشت: در حال حاضر مسئولیت تمام عملیات‌های سگ‌های پلیس به واحد مخصوصی به نام «سپکا» سپرده شده است و این واحد تمام ماموریت‌های ناجا برای استفاده از سگ‌های تربیت شده را بر عهده دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا درباره تربیت سگ‌های موادیاب در داخل کشور نیز گفت: خوشبختانه این مرکز در حال تربیت سگ‌های پلیس برای انجام ماموریت‌های مختلف پلیسی است و توفیقات بسیار خوبی در این بخش کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز «سپکا» علاوه بر تربیت سگ‌های «مواد یاب»، اقدام به تربیت سگ‌های پلیس «مواد منفجره یاب»، «زنده یاب»، «مرده یاب» و «رهایی گروگان» می‌کند و یگان‌های مختلف در مواقع لزوم از سگ‌های پلیس تربیت شده در این واحد استفاده می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
توله سگ روسیه به فرانسه به جای سگ کشته واحد ضد ترور