سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار نقدی: اقتدار ارتش و نیروهای مسلح دست استکبار را از تعرض به حریم کشور قطع کرده است


سردار نقدی: اقتدار ارتش و نیروهای مسلح دست استکبار را از تعرض به حریم کشور قطع کرده استفارس/رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تاکید کرد: امروز آمادگی ارتش و سایر نیروهای مسلح کشور، برای ملت ایران، عزت و اقتداری را ایجاد کرده که سبب شده تا دست طمع استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از کوچکترین تعرض به حریم کشور قطع شود.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، به فرمانده کل ارتش این روز را تبریک گفت.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر سید عطاء الله صالحی فرمانده محترم کل آجا
سلام علیکم
بحمداللَّه امروز ارتش ما، یک ارتش متدین است.
امام خامنه ای (مدظله العالی)
در شرایطی که منطقه غرب آسیا با دخالت شیطان بزرگ آمریکا و مزدوران جیره خوارش در آتش جنگ و ناامنی می سوزد و متلاطم و طوفان زده است، کشور ایران اسلامی ساحل آرامش، امنیت و ثبات شده و این نعمت و عنایت بزرگ الهی حاصل اتحاد ملت ایران و آگاهی و هوشیاری نیروهای مسلحِ قدرتمند و بیداریِ مرزبانان مقاوم و مستحکم کشور است.
امروز تدین، بصیرت، بیداری، هوشیاری و آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی زمینی متعهد ارتش و سایر نیروهای مسلح کشور، برای ملت ایران، عزت و اقتداری را ایجاد کرده که در تاریخ کم نظیر است و سبب شده تا دست طمع استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از کوچکترین دست درازی و تعرض به حریم کشور قطع شود.
ابتکار امام خمینی (ره) برای نامگذاری 29 فروردین، به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرصتی است تا با یادآوری فداکاری ها، ایثارگری ها، شجاعت ها و رشادت های شهدای ارتش و دلاور مردان متدین و متعهد ارتشی در دوران دفاع مقدس و پس از آن، در دفاع از مرزهای کشور و حضور در عرصه های مختلفِ عزت آفرین، برای ملت ایران، تأکید شود، که سپاه و بسیج نیز متحد و یک دل، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در راستای تحقق آرمان های انقلاب و فرامین بلند مقام معظم ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی)، با ارتش ولایتمدار و بصیر، هم قسم و همراه بوده و خواهد بود.
این روز را به شما و همه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی تبریک عرض می کنم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
نمایش اقتدار نیروهای مسلح شهرضا