سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون نیروی زمینی سپاه: هرجایی احساس تهدید کنیم باتمام وجود وارد عمل خواهیم شد


به گزارش ایرنا سردار سرتیپ ابوالقاسم فروتن روز یکشنبه در جمع رسانه های گروهی استان در حاشیه برگزاری اولین کنگره شهدای اطلاعات وعملیات سپاه پاسداران که باحضورجمعی از فرماندهان سپاه دراهواز برگزارشد اظهارکرد: درجغرافیای سیاسی که ما قرار داریم متاسفانه ایادی استکبار به صحنه آمده و تمامی توانمندی های موجود در جهان اسلام را دچار خدشه کرده اند.
وی افزود: برگزاری این یادواره ها منجر به برگزاری کنگره اصلی شهدای اطلاعات وعملیات نیروی زمینی سپاه خواهد شد به همین دلیل در دو سال آینده این یادواره ها را در 9 استان دیگر نیز برگزار خواهیم کرد.
وی گفت: کشور ما هنوز با تهدیدهایی از استکبار جهانی در منطقه مواجه است و برگزاری این یادواره ها موجب افزایش آمادگی و سرافرازی نظام اسلام ما خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در زمان حاضر به جای این که در مرزهای خودمان با دشمن مقابله کنیم باتوجه به قابلیت و پیشرفت های نظام اسلامی ، رزمندگان ما در خارج از مرزها در مقابل دشمن صف آرایی کرده اند .
سردار سرتیپ فروتن گفت: زمانی برای لباس رزمندگان و وسایل ابتدایی آن ها به کشورهای بیگانه محتاج بودیم اما در زمان حاضر فرزندان این مرز و بوم با توانمندی های خود در حوزه های مختلف به خصوص تولید موشک و تولید سلاح های پیشرفته وارد عرصه شده و کشور را در قابلیتی قرار داده اند که هیچ کشوری امکان گستاخی علیه ایران را ندارد.
وی بیان کرد: زمانی که رژیم بعثی عراق بمب های خود را بر سر مردم بی دفاع خوزستان می ریخت ما برای پاسخ به آن ها هیچ سلاحی در اختیار نداشتیم اما به برکت خون شهدا در زمان حاضر قابلیتی که در کشورما توسط جوانان و فرزندان این مرزو بوم ایجاد شده است حتی دشمنان قسم خورده ایران نیز به این باور رسیده اند که نمی توانند با ملت ایران مقابله کنند.
نخستین یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه کربلا سپاه پاسداران روز یکشنبه باحضورسرلشکر محمد باقری برادرشهید حسن باقری و معاون ارکان ستاد کل نیروهای مسلح، آیت الله موسوی جزایری و آیت الله حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فرماندهان سپاه از استان های خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.
7152/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نیروی زمینی سپاه پاسداران