فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه روانسر در این مراسم گفت: در شرایطی که دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال زیرسئوال بردن ارزش ها و معنویات ما هستند، باید با گسترش فرهنگ قرآنی به مقابله با آن ها برویم.
ماموستا ملا عبدالله غفوری افزود: قرآن بهترین و بزرگترین کتاب در تاریخ بشریت است و توجه به معارف اصیل اسلامی و قرآنی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکات قرآن کریم است و تمام آموزه های قرآن کریم درس هایی است که برای تمام دوران ها و انسان ها کاربرد دارد.
امام جمعه روانسر، استفاده هر چه بیشتر از قرآن کریم را موجب سلامت بیش از پیش جامعه دانست و تصریح کرد: برای پاسداری از این امانت الهی باید تلاش کرد و از آن برای رشد و تعالی جامعه بهره گرفت.
فرماندار روانسر نیز گفت: ما هر چه داریم از برکت قرآن کریم است و توجه به قرآن، عزت و سربلندی را به دنیای اسلام و مسلمانان باز خواهد گرداند.
حسین ویسمرادی افزود: انس و الفت با قرآن کریم و آموزه های گرانبهای کلام وحی تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت است.
وی اضافه کرد: هم اکنون رسالت روحانیون نسبت به گذشته سنگین تر شده و مقابله با اسلام دروغین رسالت خطیر روحانیون در عصر حاضر است.
فرماندار روانسر اظهار داشت: تمامی دنیای استکبار به مقابله با اسلام برخاسته اند و روشنگری روحانیون در این راستا بسیار مهم است.
ویسمرادی گفت: تقویت باورهای دینی به ویژه در میان جوانان رسالت دیگر روحانیت است که باید همه با هم در راستای تعالی اخلاق اسلامی و ثبات اجتماعی تلاش کنیم.
مسئول فرهنگی و امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه نیز گفت: در این دوره از مسابقات 67 نفر از مدارس علوم دینی اهل سنت استان در چهار رشته قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم با هم به رقابت می پردازند.
احمد محمدی افزود: این دوره از مسابقات در دو گروه روحانیون و طلاب برگزار شد و نفرات برتر نیز به مسابقات کشوری مدارس علوم دینی که اسفند ماه امسال برگزار می شود اعزام می شوند.
وی اضافه کرد: گسترش فرهنگ قرآنی و صیانت از مشترکات و هویت دینی، رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی و تعمیق روحیه معنویی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه بود.
8066/7455

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خبر کردی مسابقات استانی قرآن کریم