سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرمایه گذاری چند صد میلیون دلاری سامسونگ در خط تولید OLED برای آیفون


سرمایه گذاری چند صد میلیون دلاری سامسونگ در خط تولید OLED برای آیفوناپل اپس/ به نظر می‌رسد که صفحه نمایش‌های Organic Light Emitting Diode که به اختصار OLED نامیده می‌شوند مسیر روبه رشد خود را به سرعت طی می‌کنند. طبق گزارش Business Korea سامسونگ ۳۲۵ میلیون دلار در خطوط صفحه نمایش‌های OLED انعطاف پذیر در Tangjeong سرمایه گذاری کرده است.

این کمپانی میلیون‌ها دلار برای تجهیزات تولیدی خود خرج کرده است که خروجی کارخانه‌ی خود را از ۱۵ هزار قطعه به ۳۰ هزار قطعه شیشه مادر در ماه برساند. شیشه‌ی مادر بزرگترین سایز ممکن برای تولید یک شیشه است که با وزن خود نمی‌شکند. این شیشه با لایه بندی‌های مواد مختلف و فرآیندهای شیمیایی و در نهایت تقسیم شدن، به صفحه نمایش‌های کوچک تبدیل می‌گردد.

کارخانه‌ی Tangjeong به بزرگترین تولید کننده‌ی صفحه نمایش‌های OLED انعطاف پذیر سامسونگ تبدیل خواهد شد. طبق پیش بینی‌های eBEST کل ظرفیت تولید پنل‌های OLED انعطاف پذیر سامسونگ بیش از دو برابر خواهد شد و از رقم ۳۹ هزار به ۹۰ هزار افزایش خواهد یافت. خطوط جدید به احتمال زیاد در اوایل سال آینده‌ی میلادی شروع به کار خواهند کرد.

برخی از فعالان این حوزه بر این باورند که سرمایه گذاری سامسونگ برای تلاش به پاسخگویی تقاضای اپل برای پنل‌های OLED انعطاف پذیر است. شایعات قوی از کوچ اپل به سوی صفحه نمایش‌های OLED در آیفون ۷s و یا آیفون ۸ خبر می‌دهند که تولید کنندگان بزرگ صفحه نمایش همانند سامسونگ، الجی، و ژاپن دیسپلی در آن نقش دارند.

روزنامه ژاپنی Nikkei اخیراً ادعا کرده است که اپل در سال آینده‌ی میلادی به سوی این صفحه نمایش‌ها می‌رود و به امضای قرداد با سامسونگ و الجی نزدیک شده است. هر دوی این کمپانی‌ها در حال حاضر مسئول تولید OLEDهای انعطاف پذیر برای اپل واچ هستند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: اپل اپس


ویدیو مرتبط :
سرمایه گذاری صد میلیون دلاری گوگل بر روی Carbon3D