سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رکود کنونی به صورت مدیریت‌شده بر اقتصاد کشور حاکم شده است/ افزایش قیمت در شرایط رکود تأثیر منفی بر جامعه می‌گذارد


محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به رکود حاکم بر اقتصاد کشور، گفت: رکود اقتصادی در کشور معضلی است که به صورت مدیریت‌شده اقتصاد را گرفتار کرده است و مشکلی نیست که ناخواسته به ما تحمیل شده باشد.

وی افزود: رکود نتیجه تصمیمات و سیاست‌های‌ اقتصادی دولت است که این سیاست‌های انقباضی دولت باعث شده شرایط رکودی بر اقتصاد کشور حاکم شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید در شرایط رکودی نسبت به مردم احساس مسئولیت کند، اظهار داشت: در شرایط رکود اقتصادی درآمدها به شدت کاهش می‌یابد، تورم و افزایش قیمت اقلام ضروری و مورد نیاز جامعه تأثیر منفی بر جامعه می‌گذارد.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط رکودی تولیدکنندگان یا قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و یا اعلام ورشکستگی می‌کنند که در این شرایط دولت به جای افزایش قیمت باید حمایت از تولیدکنندگان را در دستور کار خود قرار دهد تا کشور از شرایط رکودی خارج شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XDLIJ0


ویدیو مرتبط :
رکود طولانی در صنعت کشور و رشد منفی 14 گروه صنعتی